Siden robotvirksomheden Kubo startede tilbage i efteråret 2014, har de solgt omkring 200 af deres læringsrobotter via pilotprojekter på skoler.
Men på kun tre dage har de solgt tæt på samme antal, 200 robotter, og rejst over 210.000 kroner på crowdfundingplatformen Indiegogo.
Se Kubos kampagne på Indiegogo
Her kan forbrugere verden over forudbes...
Kubo crowdfunder 130.000 kr. på 24 timer
100 solgte robotter, international medieomtale og enorm positiv feedback fra forbrugere. Den fynske robotvirksomhed har haft travlt det første døgn, efter de kickstartede deres crowdfunding-kampagne på onlineplatformen Indiegogo.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Jern & Maskinindustrien, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer