23948sdkhjf

Virtual reality er det nye messe-blikfang

Flere virksomheder bruger virtual reality-løsninger på messer for at give potentielle kunder et realistisk indtryk af, hvordan deres produkter bruges.
Det er ikke længere nok med en skinnende glitret roll-up, en skål med bolsjer eller en produktvideo, der kører på en fladskærm, når du står på en international messe og skal fange de besøgendes opmærksomhed.

Kampen om opmærksomheden på industrimesser er benhård, især hvis man ikke har mulighed for at medbringe fysiske eksemplarer af sine maskiner ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Jern & Maskinindustrien, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094