23948sdkhjf

Danfoss skærper profilen

Under overskriften "Engineering Tomorrow" lancerer virksomheden nu en ny global brand-profil.
"Engineering Tomorrow" forbinder Danfoss" grundlæggende fundament med fremtiden, forklarer koncernchef & CEO Niels B. Christiansen.

"Ingeniørarbejde udgør hjertet af Danfoss, og med udgangspunkt i det er vi klar til at forme fremtiden med innovative løsninger. Verden byder på omfattende muligheder for vækst, og Danfoss er klar til at gribe dem. Vi har opnået gode resultater, og vi har stærke og positive historier at fortælle. Nu investerer vi i at få det budskab ud," siger han.

Den nye, globale brand-profil er blevet til på baggrund af en omfattende proces, hvor Danfoss har spurgt nuværende og potentielle kunder verden over, hvordan de opfatter Danfoss, og hvilke forventninger de har til virksomheden nu og fremover. På det grundlag er Engineering Tomorrow-konceptet blevet udviklet, og Danfoss er nu klar til at præsentere det på markederne.

Konceptet er en del af koncernens strategi, Core & Clear, som blev indført i 2010, og som i den nuværende fase fokuserer på at øge den profitable vækst.

For at lancere det nye koncept bliver der i den kommende tid gennemført en række aktiviteter i Danmark og på virksomhedens største markeder. Blandt andet vil Danfoss farve Kongens Nytorv rød, pakke lokale buser ind og indrykke annoncer i flere store medier.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094