Fakta om udbudet
Udbyder
Belysningsudstyr og elektriske lamper
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Ballerup Kommune
Hold-An Vej 7
Att: Kim Minor Funk
2750 Ballerup
DANMARK
Telefon: +45 44776321
Mailadresse: kimf@balk.dk
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Ballerup.
NUTS-kode DK012
Under nærværende udbud forventes det, at der skal leveres ca. 6 000 styringsenheder samt trådløs kommunikation og et styringsprogram. Indkøbet heraf leveres som en bygherreleverance til kommende leverandør af modernisering af vejbelysning.
For at sikre fremdrift i moderniseringen forventes leverancer af styringsenheder at ske august 2015, hvilket betyder, at de første ordrer forventes afgivet i juni 2015.
Dette udbud har således sammenhæng med begrænset EU-udbud af »Drift og vedligeholdelse samt modernisering af vejbelysningsanlæg for fire nordsjællandske kommuner« offentliggjort på Mercell d. 6.2.2015.
Kontrakten forventes indgået juni 2015 og løber til udgangen af 2017.
31500000, 31527200, 34928500
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 55
2. Løsningsforslag. Vægtning 45
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 74-130416 af 16.4.2015
Del V: Kontrakttildeling
Betegnelse: Udbud af lysstyringSwarco Danmark A/S
Tonsbakken 16-18
2740 Skovlunde
DANMARK
Telefon: +45 36888888
Fax: +45 36888800
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100