23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 123-225373
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Vedligeholdelse af vejbelysning


Norddjurs Kommune, Torvet 3, Att: Nastasja Maria Schweigler, Grenaa 8500, DANMARK. Mailadresse: nams@norddjurs.dk

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 19.6.2015, 2015/S 117-211757)

Vedr:
CPV: 50232100

Vedligeholdelse af vejbelysning

I stedet for: 

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne:

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori 27.

NUTS-kode: DK04.

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Drift og vedligeholdelse af gadebelysningen (cirka 8 000 armaturer og master) i Norddjurs Kommune, herunder beredskab, eftersyn og hovedeftersyn og afhjælpning af fejl og mangler.

II.2.2) Oplysninger om optioner:

Optioner: Ja.

II.2.3) Oplysninger om forlængelse:

Denne kontrakt kan forlænges: nej.

III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser:

Der er krav om elektronisk fakturering.

III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

—.

—.

III.1.4) Andre særlige vilkår:

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten:

III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs-eller handelsregister:

—.

—.

—.

III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet:

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tro og love-erklæring på at tilbudsgiver ikke har ubetalt forfalden gæld på over 100 000 DKK. til det offentlige, jf. udbudsvilkår afsnit 6.2.1.

III.2.3) Teknisk kapacitet:

—.

—.

—.

VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne:

Klagenævnet for Udbud

Dahlerup Pakhus Langelinie Alle 17

2100 København Ø

VI.4.2) Indgivelse af klager:

Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af bekendtgørelse om indgået kontrakt.

II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse:

—.

IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter: Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter:

20.8.2015 (10:00)

Læses: 

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne:

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori 1.

NUTS-kode: DK042.

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Drift og vedligeholdelse af gadebelysningen (cirka 8 000 armaturer og master) i Norddjurs Kommune, herunder bl.a. beredskab, eftersyn og hovedeftersyn og afhjælpning af fejl og mangler.

II.2.2) Oplysninger om optioner:

Optioner: Nej.

II.2.3) Oplysninger om forlængelse:

Denne kontrakt kan forlænges: Ja

2 gange af 12 måneder.

III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser:

Fremgår af udbudsmaterialet.

III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

A) Konsortium: Såfremt en sammenslutning af virksomheder (konsortium) ansøger om deltagelse i udbuddet, skal de deltagende virksomheder påtage sig solidarisk ansvar og hæfte solidarisk over for Norddjurs Kommune. Endvidere skal de deltagende virksomheder udpege en befuldmægtiget, som Norddjurs Kommune med bindende virkning for sammenslutningen kan indgå aftaler med. Såfremt et konsortium ansøger om deltagelse i udbuddet, skal den under punkt III.2.1)-III.2.3) krævede dokumentation fremsendes for alle deltagende virksomheder i konsortiet.

b)Brug af underleverandører: Såfremt tilbudsgiver/leverandøren påtænker at anvende underleverandører underleverandører til opfyldelsen af aftalen eller dele heraf, garanterer tilbudsgiver/leverandøren opfyldelsen af aftalen i samme omfang, som hvis tilbudsgiver/Leverandøren selv havde udført leverancen.

III.1.4) Andre særlige vilkår:

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: Ja

Kontrakten vil indeholde en klausul om arbejdsvilkår.

III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs-eller handelsregister:

Ansøgninger om deltagelse i udbuddet skal vedlægges en udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997).

Tro og love-erklæring om, at tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og stk. 2 anførte udelukkelsesgrunde.

Fortrykt formular findes i udbudsmaterialet. Denne bedes benyttet ved afgivelse af erklæringen.

III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet:

Tilbudsgiver skal vedlægge en kopi af tilbudsgiverens forsikringspolice eller et tilbud om forsikring, som skal opfylde kravene i udbudsmaterialet i SB ad §6 Forsikring.

III.2.3) Teknisk kapacitet:

Referenceliste med oplysninger om tilbudsgivers erfaring i form af referencer fra lignende opgaver udført indenfor de sidste 3 år.

Mindste krav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal have referencer fra lignende opgaver. Ved lignende opgaver forstås drift og vedligeholdelse og andet arbejde relateret til gadebelysning.

VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne:

Klagenævnet for Udbud

Dahlerup Pakhus. Langelinie Alle 17

2100 København Ø

+45 35291095

klfu@erst.dk

http://klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager:

Klage skal indgives til Klagenævnet for Udbud senest 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse:

Varighed i måneder: 48.

IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter: Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter:

14.8.2015 (10:00)

 

Send til en kollega

0.094