Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/51890037.aspx
Udbyder
Varde Kommune
Vindere
Delaftale 1 — Belysning til park, veje og stier
(25.02.2016)
Riegens A/S
Delaftale 1 — Belysning til park, veje og stier
(25.02.2016)
Prisma Light AB
Delaftale 1 — Belysning til park, veje og stier
(25.02.2016)
Focus-Lighting A/S
Delaftale 2 — Nostalgibelysning
(25.02.2016)
Skal ikke tildeles
Delaftale 1 — Belysning til park, veje og stier
(25.02.2016)
Solar Danmark A/S Centrallager & Hovedkontor
Køb af armaturer til Gadebelysning
Varde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Varde Kommune
Bytoften 2
Att: Sys Frostholm
6800 Varde
DANMARK
Telefon: +45 79947267
Mailadresse: syfr@varde.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/51890037.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/51890037.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51890037.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51890037.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51890037.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Varde Kommune.
NUTS-kode DK03
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4Aftalen laves i forbindelse med energioptimering af gadebelysning, hvor den eksisterende udskiftes til LED.
Opgaven indgås som en rammeaftale. Rammeaftalen forudsættes indgået med 4-5 leverandører på hver delaftale.
Delaftaler:
Delaftale 1: omfatter belysning til park, veje og stier (armaturtype A-F).
Delaftale 2: omfatter nostalgibelysning til primær brug i bymidte enkelte steder i kommunen (armaturtype G).
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/51890037.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
34928500, 31532000, 34928500
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Betegnelse: Delaftale 1 — Belysning til park, veje og stierRammeaftalen forudsættes indgået med 4-5 leverandører på hver delaftale.
34928500, 31532000
Rammeaftalen forudsættes indgået med 4-5 leverandører på hver delaftale.
34928500, 31532000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers virksomhedsprofil herunder beskrivelse af organisation, produktudvikling samt kvalitetssikring — udfyld bilag 4 og vedlæg tilbuddet.
Referenceliste over de 5 betydeligste sammenlignelige ved 5 forskellige kunder. Med sammenlignelige projekter menes projekter i forbindelse med energirigtige projekter (LED). For hvert projekt skal der fremsendes billeder, oplysning om samarbejdspartnere i forbindelse med levering, antal og beløb samt angivelse af kontaktperson pr. projekt. Udfyld bilag 6 og vedlæg tilbuddet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100