23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 137-252658
Offentliggjort
20.07.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

http://www.rudersdal.dk/udbud

Indlevering af tilbud

Til
24.09.2015 Kl. 12:00

Addresse
Rudersdal Kommune
Blokken 48
Att: Driftsleder Jan Olesen
3460 Birkerød
Telefon: +45 72682458
Mailadresse: jao@rudersdal.dk

Udbyder

Rudersdal Kommune

Vindere

(05.12.2015)
Kiltin A/S
Støberivej 7
3660 Stenløse

Rammeaftale om rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune


Rudersdal Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Rudersdal Kommune
Øverødvej 2
Kontaktpunkt(er): Rudersdal Kommune
Att: Jan Olesen
2940 Holte
DANMARK
Telefon: +45 72682458
Mailadresse: jao@rudersdal.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://rudersdal.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://rudersdal.dk/udbud

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Rudersdal Kommune
Blokken 48
Att: Driftsleder Jan Olesen
3460 Birkerød
DANMARK
Telefon: +45 72682458
Mailadresse: jao@rudersdal.dk
Internetadresse: http://rudersdal.dk/udbud

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Rammeaftale om rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Rudersdal Kommune.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 2
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet omhandler den lovpligtige forebyggelse og bekæmpelse af rotter i Rudersdal Kommune for ejendomme i land- og byzoner.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90923000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for optioner på 2 gange 1 år.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 1.1.2016. Færdiggørelse 31.12.2017

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der skal ikke stilles sikkerhed.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Der anvendes elektronisk fakturering. Betalingsfrist 30 dage fra faktura.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Generelle oplysninger om virksomheden.
Tro og love-erklæringer om: Ubetalt forfalden gæld, at virksomheden ikke opfylder nogle af udelukkelseskriterierne i hht. EU-reglerne, og om forpligtelser vedr. arbejdsplads og arbejdsforhold.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Virksomhedens nøgletal.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Såfremt tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 3 år, vedlægges oplysninger for det/de afsluttede regnskabsår, der er tilgængelige.
Såfremt tilbudsgiver har haft underskud det seneste regnskabsår, afsluttede det seneste regnskabsår med en negativ egenkapital eller det seneste årsregnskab har givet anledning til bemærkninger fra tilbudsgivers revisor, skal seneste regnskab medsendes i kombination med, at der redegøres for årsagen samt opstilles forventninger for nøgletallene vedrørende det igangværende regnskabsår.
Omsætningen inden for det relevante arbejdsområde mindst svarer til tilbudssummen for hvert af de 3 regnskabsår.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
— Referencer fra lignende opgaver.
— Konsortieerklæring.
— Dokumentation for autorisation fra Miljøstyrelsen samt uddannelse af de personer, der forestår rottebekæmpelsen og oplysninger om de personer, der udfører rottebekæmpelsen.
— Firmaet skal fremgå af Naturstyrelsens vejledende liste over firmaer, der foretager rottebekæmpelse.
— Beskrivelse af kvalitet og service.
— Tilbudsgivers tekniske data på alle tilbudte produkter.
— Tilbudsgiver har en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på mindst 10 000 000 DKK pr. forsikringsbegivenhed pr. forsikringsår.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 55

2. Kontaktbarhed i forhold til borgerhenvendelser. Vægtning 5

3. Procedurer for opgaveløsningen. Vægtning 10

4. Tilbudsgivers uddannelsespolitik og introduktion af nye medarbejdere. Vægtning 5

5. Kvalitetssikring, egenkontrol, miljø- og arbejdsmiljøpolitik. Vægtning 25

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
Rudersdal Kommune, jr. nr. 2014-517
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
24.9.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
dage: 90 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 24.9.2015 - 13:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger

Udbudsmaterialet kan kun fås ved at downloade dette på Rudersdal Kommunes hjemmeside fra den 3.8.2015: www.rudersdal.dk/udbud

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15.7.2015

Send til en kollega

0.063