23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 223-406262
Offentliggjort
18.11.2015

Udbyder

Regionshospitalet Viborg

Vindere

(18.11.2015)
PM Energi A/S
Søndergade 4
9700 Brønderslev

Køb af 3 stk. nødgeneratorsæt


Regionshospitalet Viborg

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Regionshospitalet Viborg
Heibergs Allé 4
Att: Dorthe Niewald
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 78441420
Mailadresse: doniew@rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.rm.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Køb af 3 stk. nødgeneratorsæt.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakten vedr. køb af 3 stk. nødgeneratorsæt. Nødgeneratoren består af 3 stk. generator enheder, som skal leveres i hver sin lydisolerende kasse (Canopy). Disse 3 enheder vil yderligere blive omsluttet af endnu en lydvæg for at minimere støjen under drift. De 3 generatorer skal sammen med de eksisterende generatorer fungerer som et samlet nødgeneratorsæt.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

31100000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Generatorsættet skal placeres i canopy, og på grund af det specifikke opstillingssted, hvor der er meget begrænset plads, må dimensionerne ikke overstige 6 400 mm X 2 160 X 2 446 mm (L X B X H) eksklusiv afkastrør. De 3 dieselgeneratorer skal minimum kunne yde 1 000 kVA (Prime Power) ved cos 0,8 ved en omgivelses temperatur på 40 grader celcius. Endelig må den samlede lydeffekt ved 75 % last ikke overstige 81 dB(A). Opstartstiden må maks. være 10 sekunder, og dieselmotoren skal leveres emissionsoptimeret. Der stilles krav om, at lasttransienter skal være klasse G3 iht. ISO 8528-5 for 0 % til 60 % optag og 100 % til 0 % lastafkast.; Motoren leveres yderligere med klemrække samt SAM-mobul. Motor og generator skal være produceret i Europa og være samlet af anerkendt europæisk generatorproducent.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

PM Energi A/S
Søndergade 4
9700 Brønderslev
DANMARK
Mailadresse: pme@pmenergi.dk
Telefon: +45 98801822

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning til ansøgerne om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 6 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13.11.2015

Send til en kollega

0.047