23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 031-050875
Offentliggjort
15.02.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
14.03.2016 Kl. 12:00

Addresse
NRGi Net A/S
Dusager 22
Att: Søren Laursen
8200 Aarhus
Telefon: +45 41146785
Mailadresse: sola@nrgi.dk

Udbyder

NRGi Net A/S

Vindere

(16.07.2016)
Società Elettromeccanica Arzignano — SEA SpA
Via L. da Vinci 14
36071 Tezze di Arzignano (VI)

Hovedtransformere - 60/15(10) kV


NRGi Net A/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

NRGi Net A/S
Dusager 22
Att: Søren Laursen
8200 Aarhus
DANMARK
Telefon: +45 41146785
Mailadresse: sola@nrgi.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Hovedaktivitet
Elektricitet
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Hovedtransformere — 60/15(10) kV.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb

NUTS-kode DK042

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
NRGi Net ønsker med dette udbud at indgå kontrakt på indkøb, levering og montage af (opstilling) og
idriftsættelse af 5 stk. 60/15(10) kV Hovedtransformer, med en mærkeeffekt mellem 10-20 MVA.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

31170000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Levering af 5 hoved transformer fordelt på 5 forskellige transformerstationer i Østjylland. transformerne leveres med forskudt leveringstidspunkter.
Anslået værdi eksklusive moms: 10 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 16 (fra tildeling af kontrakten)

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Vil fremgå af betingelserne for udbudsmaterialet.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Vil fremgå af betingelserne for udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Vil fremgå af betingelserne for udbudsmaterialet.
III.1.4) Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Det er et mindstekrav at der er en udfyldt tro og love-erklæring sendt med prækvalifikationsmaterialet.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Det vægtes positivt jo højere følgende økonomiske nøgletal er: overskudsgrad, Dækningsgrad, Egenkapitalforrentning, Risikomargen og soliditetsgrad.
— Det vægtet positivt jo lavere gældsandel man har.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Det er et mindstekrav at ansøgeren har leveret 60/15(10) kV transformere i størrelsesordenen 10-50 MVA i Danmark, inden for de seneste 5 år. Dette skal dokumenteres med referencer.
— Det vægtes positivt, at ansøgeren har leveret 60/15(10) kV transformere i størrelsesordenen 10-50 MVA iht. DEFU rekommandation 1 » Tekniske bestemmelser mv. for transformere for 50-60/10-20 kV netspænding og med mærkeeffekt 6,3-25 MVA« indenfor de sidste 3 år i Danmark. Dette skal verificeres med 2 relevante referencer.
— Det vægtes positivt, at ansøgeren har et kvalitets systemet der er ISO 9001 og ISO 14001 certificeret.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: ja
Yderligere oplysninger om elektronisk auktion: Udbudsmaterialet vil blive fremsendt elektronisk.
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter (med undtagelse af dynamiske indkøbssystemer)
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
14.3.2016 - 12:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7) Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
I forbindelse med ansøgningsfrist fremsendes relevante dokumenter for prækvalifikation.
Der vil maksimalt blive prækvalificeret 5 aktører.
Udfaldet af prækvalifikationen vil blive offentliggjort d 16 marts.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister, såfremt klagen vedrører et EU-udbud. Klage
over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter
ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i
klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den
Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren
har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11.2.2016

Send til en kollega

0.063