23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 122-219612
Offentliggjort
28.06.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Reparation og vedligeholdelse af skibe


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter på området forsvar og sikkerhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2009/81/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI)
Lautrupbjerg 1-5
Att: Kirstine Rosendahl Povlsen
2750 Ballerup
Danmark
Telefon: +45 72571131
Mailadresse: fmt-ja21@mil.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://forsvaret.dk/fmi/eng

I.2) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.3) Hovedaktivitet
Forsvar
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Periodisk dokning af patruljefartøjet P523 NAJADEN.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Danmark.

NUTS-kode DK0

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Opgaven omfatter periodisk eftersyn af patruljefartøjet P523 NAJADEN. Synet er en sikkerheds- og vedligeholdelsesmæssig gennemgang af skibet med udbedring af skader, slid, mv. Synet inkluderer adskillelse af væsentlige mekaniske dele. Skibet ligger til daglig i Flådestation Korsør. Skibet er glasfiber sandwichkonstruktion og er bygget i 2007. Skibet er af DIANA-Kl. Klassens tekniske hoveddata er: Længde: 43 m Bredde: 8,2 m Dybde: 2 m Deplacement: 185.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

50241000, 50240000

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 1 273 528 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
2015/007632
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 250-459097 af 26.12.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
20.6.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

JOBI Værft A/S
Værftskaj 2
9970 Strandby
Danmark

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 1 273 528 DKK
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): For klagefrister kan der henvises til Lov om Klagenævnet for Udbud § 7, hvoraf det fremgår, at en klage over
udbud, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag,
hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klager skal skriftligt informere den ordregivende myndighed om indgivet klage senest samtidig med, at klagen
indgives til Klagenævnet for Udbud.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23.6.2016

Send til en kollega

0.083