23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 163-293961
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Banedanmark

Udbud af rammeaftale om skinnefræsning


Banedanmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Banedanmark
18632276
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Louise Steen Halkier
E-mail: kontrahering@bane.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.bane.dk

I.2) Fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Jernbanetransport

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale om skinnefræsning.

Sagsnr.: 16-00209
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34621200
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Arbejdet omfatter vedligeholdelse af Banedanmarks spor i form af:

1) Fræsning af strækninger med et bemandet selvkørende fræsetog

2) Flytning af fræsetog og evt. mandskabsvogne mellem standpladser.

Nærværende udbud omfatter fræsning af skinner på alle Banedanmarks spor samt skinner på Storebæltsforbindelsen.

Kort over Banedanmarks jernbanenettet findes på Banedanmarks internetside www.bane.dk > Om jernbane > Kort over jernbanenettet > Jernbaner i Danmark.

Kortet over jernbaner i Danmark inkluderer alle jernbaner, også privatbaner som ikke er en del af Banedanmarks net.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Arbejdet omfatter vedligeholdelse af Banedanmarks spor i form af:

1) Fræsning af strækninger med et bemandet selvkørende fræsetog

2) Flytning af fræsetog og evt. mandskabsvogne mellem standpladser.

Nærværende udbud omfatter fræsning af skinner på alle Banedanmarks spor samt skinner på Storebæltsforbindelsen.

Kort over Banedanmarks jernbanenettet findes på Banedanmarks internetside www.bane.dk > Om jernbane > Kort over jernbanenettet > Jernbaner i Danmark.

Kortet over jernbaner i Danmark inkluderer alle jernbaner, også privatbaner som ikke er en del af Banedanmarks net.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten indeholder 2 optioner på forlængelse med hver 24 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 033-052466
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1800002776
Betegnelse:

Udbud af rammeaftale om skinnefræsning

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/05/2016
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Alpha Rail Team
Groß-Berliner Damm 88
Berlin
12487
Tyskland
NUTS-kode: DE
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til Lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. som ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage beregnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/08/2016

Send til en kollega

0.047