Fakta om udbudet
Udbyder
Banedanmark
Rammeaftale på skinneydelser
Banedanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Tina Helle Jensen
Telefon: +45 25235471
E-mail: tihj@bane.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.bane.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale på skinneydelser.
Banedanmark ønsker at indgå rammeaftale vedr. skinneydelser. Aftalen omfatter opbevaring (lager), bearbejdning og transport af skinner.
Rammeaftalen omfatter følgende ydelser:
— Skinnerne leveres fra skinneproducent til leverandørens lager, hvor de opmærkes og lagres.
— Bearbejdning af skinnerne, herunder svejsning, opskæring, slibning
— Transport af skinnerne til både anlægsprojekter og lager (til vedligehold) i Danmark.
Med aftalen forventer Banedanmark at have 1 hovedlager af skinner samt 1 leverandør for svejsning af langskinner. Banedanmark køber dog også skinner udenom lageret direkte til anlægsprojekter, når det er hensigtsmæssigt.
Der gøres opmærksom på, at leverandøren skal være certificeret i henhold til EN 14587. Nærmere herom fremgår af udbudsmaterialet.
Forventet kontraktperiode: 1.1.2017-31.12.2018 samt option på forlængelse med 2 x 2 år.
Den udbudte kontrakt er en rammeaftale, som består af følgende ydelser jf. bilag 1:
— Modtage og lagre nye skinner fra valseværk
— Brandstuksvejse skinner til langskinner
— Skære skinner over i korte længder
— Overgangsskinner UIC60 (60E2)/DSB45
— Læsse og transportere langskinner.
— Læsse og transportere korte skinner.
Sporbarhed per ordre ifh. Certifikater.
Option på forlængelse på 2 x 2 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale på skinneydelser
Hannoversche Straße 10
Hamburg
21079
Tyskland
NUTS-kode: DE
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til Lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. som ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk