23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 166-299124
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Banedanmark

Rammeaftale på skinneydelser


Banedanmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Banedanmark
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Tina Helle Jensen
Telefon: +45 25235471
E-mail: tihj@bane.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.bane.dk

I.2) Fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Jernbanetransport

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale på skinneydelser.

Sagsnr.: 15-08942
II.1.2) Hoved-CPV-kode
50220000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Banedanmark ønsker at indgå rammeaftale vedr. skinneydelser. Aftalen omfatter opbevaring (lager), bearbejdning og transport af skinner.

Rammeaftalen omfatter følgende ydelser:

— Skinnerne leveres fra skinneproducent til leverandørens lager, hvor de opmærkes og lagres.

— Bearbejdning af skinnerne, herunder svejsning, opskæring, slibning

— Transport af skinnerne til både anlægsprojekter og lager (til vedligehold) i Danmark.

Med aftalen forventer Banedanmark at have 1 hovedlager af skinner samt 1 leverandør for svejsning af langskinner. Banedanmark køber dog også skinner udenom lageret direkte til anlægsprojekter, når det er hensigtsmæssigt.

Der gøres opmærksom på, at leverandøren skal være certificeret i henhold til EN 14587. Nærmere herom fremgår af udbudsmaterialet.

Forventet kontraktperiode: 1.1.2017-31.12.2018 samt option på forlængelse med 2 x 2 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34940000
45262680
79991000
60200000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte kontrakt er en rammeaftale, som består af følgende ydelser jf. bilag 1:

— Modtage og lagre nye skinner fra valseværk

— Brandstuksvejse skinner til langskinner

— Skære skinner over i korte længder

— Overgangsskinner UIC60 (60E2)/DSB45

— Læsse og transportere langskinner.

— Læsse og transportere korte skinner.

Sporbarhed per ordre ifh. Certifikater.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse på 2 x 2 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2015/S 247-450500
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Rammeaftale på skinneydelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
14/06/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vossloh Rail Center GmbH
Hannoversche Straße 10
Hamburg
21079
Tyskland
NUTS-kode: DE
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til Lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. som ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/08/2016

Send til en kollega

0.047