23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
24.02.2015
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Danmark-Aarhus: Lysskilte og belyste navneplader 2015/S 038-064488


Danmark-Aarhus: Lysskilte og belyste navneplader

2015/S 038-064488

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland, Regionshuset Aarhus, Indkøb og Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Louise Lucassen
8200 Aarhus N
DANMARK
+45 78414528

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3)

Hovedaktivitet

Sundhed

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Elektriske kontorskilte.

II.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted

Varer

DK04.

II.3)

Oplysninger om rammeaftale

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja

II.4)

Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:

Elektriske kontorskilte med følgende funktioner:

— Skærmene skal være i en elektroniskform. Dette kunne eksempelvis være e-inks, e-fleks mv.

— Skærmene skal kunne rumme navne, titler og rum numre.

— Skærmene skal være trådløse både med hensyn til strøm og kommunikation.

— Skærmene skal være uafhængige af strøm via ledning.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej

II.5)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

31523000 Lysskilte og belyste navneplader, 30231300 Dataskærme

II.6)

Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne

II.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.8)

Yderligere oplysninger:

Kære potentielle tilbudsgiver,

Region Midtjylland udbyder medio 2015 udbud vedr. elektriske kontorskilte, som blandet andet skal anvendes i forbindelse med Det Nye Universitetshospital i Aarhus.

Forud for udbudsmaterialets udfærdigelse og offentliggørelse indbydes alle potentielle tilbudsgivere derfor til individuelle dialogmøder, hvor der vil være mulighed for at præsentere og gennemgå sit sortiment indenfor området.

Vi ønsker i forbindelse med dialogmøderne blandt andet at se og gennemgå specifikationerne for produkterne med henblik på at kunne udfærdige den mest optimale kravspecifikation og tilbudsliste til udbudsmaterialet.

Dialogmøderne vil finde sted i uge 11 og 12.

Ønske om deltagelse i dialogmødet bedes fremsendt til:

Udbudsansvarlig indkøber

Louise Lucassen

E-mail: louise.lucassen@rm.dk

Tilmelding bedes mærket:

Dialogmøde vedr. udbud af elektriske kontorskilte.

Tilmeldingsfrist for deltagelse er senest den 3.3.2015.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)

Kontraktbetingelser

III.1.1)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

III.2)

Betingelser for deltagelse

III.2.1)

Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2)

Yderligere oplysninger:

VI.3)

Oplysninger om den generelle lovramme

VI.4)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

19.2.2015

Send til en kollega

0.079