Fakta om udbudet
Udbyder
Svendborg Vejbelysning A/S
Begrænset EU-Udbud — Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune
Svendborg Vejbelysning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
30175565
Ramsherred 5
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Martin Fuglkjær Møller
Telefon: +45 62233241
E-mail: martin.moller@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60536477.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/kommunen/politikker-planer-og-strategier/planer/belysningsplan
Del II: Genstand
Begrænset EU-Udbud — Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune.
Svendborg Vejbelysning A/S udbyder hermed den daglige drift og vedligeholdelse af samtlige vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune, herunder beredskab, udbedring af fejl og mangler og udførelse af eftersyn og gruppeudskiftninger.
Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud i henhold til Udbudslovens afsnit II og jf. udbudslovens § 58-60 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at der kun kan afgives tilbud på opgaven såfremt man er udvalgt gennem prækvalifikationen.
Kommunen udbyder på baggrund af gennemført prækvalifikation opgaven blandt følgende 5 tilbudsgivere:
1. Bravida Danmark A/S
2. Fibia P/S
3. Energi Fyn Erhverv A/S
4. EWII Energi A/S
5. Sydfyns Elforsyning A/S.
Svendborg Kommune.
Kontrakten omfatter i hovedtræk:
1. Drift og vedligeholdelse:
· Vagtordning og beredskab
· Daglig drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i hele kommunen, afhjælpning af fejl og mangler
· Eftersyn, hovedeftersyn og udskiftning af lyskilder
· Vedligeholde og ajourføre dokumentation
· Administration, herunder LER henvendelser.
2. Øvrige arbejder:
· Udarbejde årlige renoveringsplaner for vejbelysningsskabe
· Udskiftning af vejbelysningsskabe ud fra ovenstående plan.
Kontrakten indeholder følgende hovedmængder:
ca. 12 500 stk. Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsarmaturer mm. fordelt på
ca. 300 stk. målere / installationer
ca. 200 stk. Fejlretninger på gamle armaturer pr år
ca. 5 stk. Udskiftning af gamle vejbelysningsskabe.
Betingelser for prækvalifikation samt efterfølgende udbudsrunde kan ses i henholdsvis »Udbudsdokument — prækvalifikation« og »Udbudsdokument — udbud drift og vedligeholdelse«.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Begrænset EU-Udbud — Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune
Fåborgvej 64
Svendborg
5700
Danmark
Telefon: +45 62212771
E-mail: sef@sef.dk
Fax: +45 62201516
NUTS-kode: DK031
Del VI: Supplerende oplysninger
Tidsplan for udbudsprocessen:
· Afsendelse af udbudsbekendtgørelse 15.8.2016
· Offentliggørelse af udbudsmateriale 17.8.2016
· Prækvalifikation, indsendelse 16.9.2016
· Prækvalifikation, meddelelse til udvalgte 23.9.2016
· »Sidste frist« for spørgsmål 17.10.2016
· Sidste svar udsendes til de bydende 21.10.2016
· Aflevering af tilbud 27.10.2016
· Tildelingsbeslutning 2.11.2016
· Indgåelse af kontrakt 12.11.2016
· Overdragelsesmøde 6.12.2015
· Opstart kontrakt 1.1.2017
· Opstartsmøde/1. driftsmøde 4.1.2017.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk