23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 236-430101
Offentliggjort
07.12.2016
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Svendborg Vejbelysning A/S

Begrænset EU-Udbud — Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune


Svendborg Vejbelysning A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Svendborg Vejbelysning A/S
30175565
Ramsherred 5
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Martin Fuglkjær Møller
Telefon: +45 62233241
E-mail: martin.moller@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60536477.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/kommunen/politikker-planer-og-strategier/planer/belysningsplan

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: aktieselskab 100 % ejet af Svendborg Kommune
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: levering af vejbelysning

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Begrænset EU-Udbud — Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
50232100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Svendborg Vejbelysning A/S udbyder hermed den daglige drift og vedligeholdelse af samtlige vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune, herunder beredskab, udbedring af fejl og mangler og udførelse af eftersyn og gruppeudskiftninger.

Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud i henhold til Udbudslovens afsnit II og jf. udbudslovens § 58-60 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at der kun kan afgives tilbud på opgaven såfremt man er udvalgt gennem prækvalifikationen.

Kommunen udbyder på baggrund af gennemført prækvalifikation opgaven blandt følgende 5 tilbudsgivere:

1. Bravida Danmark A/S

2. Fibia P/S

3. Energi Fyn Erhverv A/S

4. EWII Energi A/S

5. Sydfyns Elforsyning A/S.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 4 661 060.00 DKK / Højeste bud: 8 217 557.75 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Svendborg Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontrakten omfatter i hovedtræk:

1. Drift og vedligeholdelse:

· Vagtordning og beredskab

· Daglig drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i hele kommunen, afhjælpning af fejl og mangler

· Eftersyn, hovedeftersyn og udskiftning af lyskilder

· Vedligeholde og ajourføre dokumentation

· Administration, herunder LER henvendelser.

2. Øvrige arbejder:

· Udarbejde årlige renoveringsplaner for vejbelysningsskabe

· Udskiftning af vejbelysningsskabe ud fra ovenstående plan.

Kontrakten indeholder følgende hovedmængder:

ca. 12 500 stk. Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsarmaturer mm. fordelt på

ca. 300 stk. målere / installationer

ca. 200 stk. Fejlretninger på gamle armaturer pr år

ca. 5 stk. Udskiftning af gamle vejbelysningsskabe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Betingelser for prækvalifikation samt efterfølgende udbudsrunde kan ses i henholdsvis »Udbudsdokument — prækvalifikation« og »Udbudsdokument — udbud drift og vedligeholdelse«.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 158-286212
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Begrænset EU-Udbud — Drift og vedligehold af vejbelysningsanlæg i Svendborg Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/11/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Sydfyns Elforsyning A/S
Fåborgvej 64
Svendborg
5700
Danmark
Telefon: +45 62212771
E-mail: sef@sef.dk
Fax: +45 62201516
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 4 661 060.00 DKK / Højeste bud: 8 217 557.75 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tidsplan for udbudsprocessen:

· Afsendelse af udbudsbekendtgørelse 15.8.2016

· Offentliggørelse af udbudsmateriale 17.8.2016

· Prækvalifikation, indsendelse 16.9.2016

· Prækvalifikation, meddelelse til udvalgte 23.9.2016

· »Sidste frist« for spørgsmål 17.10.2016

· Sidste svar udsendes til de bydende 21.10.2016

· Aflevering af tilbud 27.10.2016

· Tildelingsbeslutning 2.11.2016

· Indgåelse af kontrakt 12.11.2016

· Overdragelsesmøde 6.12.2015

· Opstart kontrakt 1.1.2017

· Opstartsmøde/1. driftsmøde 4.1.2017.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/12/2016

Send til en kollega

0.047