23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 001-000896
Offentliggjort
03.01.2017
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Eniig Forsyning A/S

Levering af 10,5/0,42 kV, 15,75/0,42 kV og 21/0,42 kV distributionstransformere


Eniig Forsyning A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Eniig Forsyning A/S
34042462
Tietgensvej 4
Silkeborg
8600
Danmark
Telefon: +45 30189660
E-mail: lvi@eniig.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://eniig.dk

I.1) Navn og adresser
NRGI Net A/S
21362498
Dusager 22
Århus
8200
Danmark
Telefon: +45 30189660
E-mail: lvi@eniig.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://nrgi.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Elektricitet

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af 10,5/0,42 kV, 15,75/0,42 kV og 21/0,42 kV distributionstransformere.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
31000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der ønskes tilbud på indkøb af 10,5/0,42 kV — 15,75/0,42 kV og 21/0,42 kV distributionstransformere.

Eniig Forsyning A/S og NRGI Net A/S er parter på den udbudte rammeaftale og ordregivende myndigheder i nærværende udbud.

Rammeaftalen er eksklusiv, men ordregiver forpligter sig ikke til et bestemt niveau og de estimerede mængder skal derfor alene benyttes til tilbudsevalueringen samt som et uforpligtende skøn over det forventede træk. De ordregivende myndigheder indgår enslydende rammeaftaler med den valgte leverandør på rammeaftalen. Ordregiver estimerer, at det årlige forbrug på rammeaftalen vil være ca. 7 000 000 DKK i alt. Rammeaftalen løber i 2 år med mulig for forlængelse af 2 gange ad 1 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen vedrører levering af 10,5/0,42 kV — 15,75/0,42 kV og 21/0,42 kV distributionstransformere. Tekniske specifikationer er beskrevet i dokumentet »Kravspecifikationer«. I udbuddet benyttes en beregningsmodel, da Ordregiver ønsker muligheden for at beregne hvilken transformer der skal indkøbes til det enkelte projekt, da der er forskel på hvor stort et reelt forbrug der er på transformeren — om den bruges i by -eller land områder. For at Tilbudsgiver kan beregne en så realistisk pris som muligt, er der vedlagt et dokument i udbudsmaterialet »Belastningsprofiler« fra forsyningsnettet baseret på reelle fakta.

Endvidere ønsker Ordregiver oplysninger om priser på flg.

— Der skal oplyses enhedspris på et spadesæt på 0,4 kV terminaler

— Der skal oplyses enhedspris på et klemmesæt på 0,4 kV terminaler

— Der skal oplyses enhedspris på et klodsesæt på 0,4 kV terminaler inkl. isoleringsafdækning.

— Der skal oplyses enhedspris på et hjulsæt.

II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Beskrivelse af optioner:

— Pris for spadesæt på 0,4 kV terminaler jf. tilbudslisten (enhedsprisen for spadesæt indgår i evalueringen medestimeret mængde på 25 sæt ud af i-alt estimeret leverance på 331 transformere)

— Pris for klemmesæt på 0,4 kV terminaler jf. tilbudslisten (enhedsprisen for klemmesæt indgår i evalueringen med estimeret mængde på 10 sæt ud af i-alt estimeret leverance på 331.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse
Den ordregivende enhed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af den nævnte vejledende periodiske bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Levering af 10,5/0,42 kV, 15,75/0,42 kV og 21/0,42 kV distributionstransformere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/01/2017
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:https://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/01/2017

Send til en kollega

0.063