Fakta om udbudet
Udbyder
Hofor A/S
Rammeaftale om renovering af brønde og ledninger i København
Hofor A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende myndighed
10 07 30 22
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
E-mail: udbud_renovering@hofor.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk
64 94 22 12
Islands Brygge 37
København S
2300
Danmark
E-mail: udbud_renovering@hofor.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kk.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om renovering af brønde og ledninger i København.
Der udbydes en rammeaftale om renovering af brønde og stikledninger (vejafvanding ejet af Københavns Kommune og spildevand ejet af Hofor ) og enkelte hovedledninger i København ved strømpeforing og opgravning. Opgaven omfatter også afpropning af stik, der ikke længere er i brug.
Opgaverne som entreprenøren skal udføre omfatter følgende arbejder:
— TV-inspektion (forberedende arbejder)
— Strømpeforing
— Opgravning af brønd eller stikledning/hovedledning inkl. retablering
— Koordinering med Bygherrens entreprenører og andre ledningsejere.
København.
Der er udbudt diverse lednings- og brøndarbejder omfattende både strømpeforing og opgravning.
Option på forlængelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om renovering af brønde og ledninger i København
37542784
Industriholmen 2
Hvidovre
2650
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17, postboks 2000
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2 eller lovens § 2, stk. 1. nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andres situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk