Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/69410169.aspx
Udbyder
Allerød Kommune
Vindere
Valgt firma
(12.08.2017)
Dong Energy Sales & Distribution A/S
Teknikerbyen 25
2830 Virum
Genudbud af Vejbelysning
Allerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
60183112
Bjarkesvej 2
Allerød
3450
Danmark
Kontaktperson: Bolette Bisp Justesen
Telefon: +45 23371660
E-mail: bolette.justesen@alleroed.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69410169.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.alleroedkommune.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af Vejbelysning.
Allerød Kommune overtager 1.7.2017 ejerskab til Belysningsanlægget inden for kommunegrænsen fra DONG. Med ”Belysningsanlæg” forstås vejbelysningsanlæg, herunder master, armaturer, lyskilder, forsynings- og styreskabe samt måler- og elskabe.
De udbudte kontrakter omfatter drift, vedligeholdelse af ca. 8 000 master og armaturer samt modernisering af ca. 75 master og 1 300 armaturer. Master og armaturer er placeret på veje, stier og pladser. Der vil blive indgået to separate kontrakter (henholdsvis ”Driftskontrakt” (Delaftale 1) og Moderniseringskontrakt” (Delaftale 2), herefter samlet benævnt ”Kontrakt”) mellem Ordregiver og Leverandøren. Hertil kommer, at ca. 500 af de 8 000 master og armaturer, er placeret på private veje/private fællesveje og stier, og disse master og armaturer skal Leverandøren drifte og vedligeholde på vegne af Ordregiver som ansvarlig vejmyndighed, indtil der eventuelt sker separation.
Allerød Kommune.
Allerød Kommune har ved udbudsbekendtgørelse offentliggjort i EU-tidende den 7.4.2017 under referencenummer: 2017/S 070-132586 haft udbudt opgaven vedrørende drift og vedligehold samt modernisering. Ved gennemgangen af de indkomne tilbud blev det imidlertid konstateret, at ingen af de indkomne tilbud var konditionsmæssige, og udbuddet blev derfor aflyst 19.5.2017.
Som en hjælp til de bydende har Allerød Kommune ændringsmarkeret de steder i udbudsmaterialet, hvor der er sket ændringer og præciseringer i forhold til ovennævnte udbud.
Option på forlængelse af driftskontrakten med 2x1 år.
Kommunen har i medfør af Option 1 mulighed for at forlænge Driftskontrakten 2 gange med op til 12 måneder — i alt op til 24 måneder.
Kommunen meddeler senest 6 måneder før Driftskontraktens udløb, jf. pkt. 23.1, hvorvidt — og i givet fald i hvilket omfang — Kommunen ønsker at gøre brug af Option 1.
I det omfang Kommunen vælger at udnytte Option 1, gælder Driftskontrakten og dennes bilag for Leverandørens udførelse heraf.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. som senest ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk