23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
07.03.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Danmark-Vordingborg: Vedligeholdelse af vejbelysning 2015/S 047-082052


Danmark-Vordingborg: Vedligeholdelse af vejbelysning

2015/S 047-082052

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vordingborg Kommune
Knud S. Jørgensen
4760 Vordingborg
DANMARK
+45 23805052

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://vordingborg.dk

I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Betegnelse for kontrakten

EU Udbud Vejbelysning Drift og vedligehold samt modernisering Vordingborg Kommune.

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vordingborg Kommune.

NUTS-kode

II.1.3)

Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

II.1.4)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Vordingborg Kommune har fra starten af 2014 tilbagekøbt belysningsanlæggene i gammel Vordingborg, Langebæk og Møn kommuner. I forbindelse hermed udbydes drift og vedligehold af dette område (ca. 6 400 armaturer). Driftsperiode starter 1.2.2015, og løber som minimum 4 år. Bygherre har derudover to optioner på forlængelse af ét yderligere år, således at kontrakt kan løbe frem til 31.1.2021.

Ydermere er der i området en del ældre armaturer, hovedsaligt kviksølvsarmaturer, der skal moderniseres (ca. 1 650 armaturer). Dette vil blive gjort i årene 2015, 2016 og 2017. Området er kabellagt, og modernisering vil derfor hovedsaligt være udskiftning af armatur og sikringsindsats, til LED armaturer med lysstyring og klasse II sikringsindsats.

Armaturer, eventuelle mastearme og lysstyring til moderniseringen er en bygherreleverance, andre materialer leveres af den part, der vinder udbuddet.

II.1.5)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

50232100 Vedligeholdelse af vejbelysning

II.1.6)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

II.2.1)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1)

Type procedure

IV.1.1)

Type procedure

Offentlig

IV.2)

Tildelingskriterier

IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Sum TBL punkt 1 (Drift og vedligehold). Vægtning 55

2. Sum TBL punkt 2-3 (Drift og vedligehold optioner). Vægtning 20

3. Sum TBL punkt 4-20 (Modernisering). Vægtning 20

4. Sum TBL punkt 21-33. Vægtning 5

IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)

Administrative oplysninger

IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 218-385789 af 12.11.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1)

Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

V.2)

Oplysninger om tilbud

V.3)

Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Seas NVE Udelys
DANMARK

V.4)

Oplysninger om kontraktens værdi

V.5)

Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2)

Yderligere oplysninger:

VI.3)

Klageprocedurer

VI.3.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævn for Udbud
DANMARK

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Klagenævn for Udbud

VI.3.2)

Indgivelse af klager

VI.3.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

VI.4)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

3.3.2015

Send til en kollega

0.063