23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
10.03.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Danmark-Ballerup: Reparation og vedligeholdelse af krigsskibe 2015/S 048-084096


Danmark-Ballerup: Reparation og vedligeholdelse af krigsskibe

2015/S 048-084096

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter på området forsvar og sikkerhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2009/81/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Lautrupbjerg 1-5
Stine Maria Scheibel
2750 Ballerup
DANMARK
+45 33152010

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://forsvaret.dk/fmi

I.2)

Type ordregivende myndighed

Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger

I.3)

Hovedaktivitet

Forsvar

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Betegnelse for kontrakten

Hovedeftersyn af MSF 3 og MSF 4 (Mindre Standard Fartøj).

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation

NUTS-kode

II.1.3)

Oplysninger om rammeaftale

II.1.4)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Opgaven omfatter gennemførelse af hovedeftersyn i henhold til specifikation af MSF 3 og MSF 4. Opgaven omfatter bl. a. dokning og bundsyn, klassefornyelsessyn (Class Renevwal Survey), ud- og indvendige malerarbejder, reparations- og vedligeholdelsesarbejder på skrog og aptering samt generelle eftersyns-, vedligeholdelses- og reparationsarbejder af fartøjets mekaniske og elektriske systemer og komponenter, herunder eftersyn af fremdrivningsanlæg.

Skibets hoveddata (glasfiber sandwich konstruktion):

Længde overalt: 26,30 m.

Længde VL.: 23,95 m.

Bredde midtskibs: 7,00 m.

Sidehøjde midtskibs: 3,60 m.

Dybde: 3,51 m.

Deplacement: Ca. 95,00 t.

Fartøjerne er til rådighed i perioden 17.2.2015 til 26.3.2015 for gennemførelse af hovedeftersyn.

II.1.5)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

50640000 Reparation og vedligeholdelse af krigsskibe, 50240000 Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser vedrørende marint og andet udstyr

II.2)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

II.2.1)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1)

Type procedure

Begrænset

IV.2)

Tildelingskriterier

IV.2.1)

Tildelingskriterier

Laveste pris

IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)

Administrative oplysninger

IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 217-384418 af 11.11.2014

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 4600003821

V.1)

Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

26.1.2015

V.2)

Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 2

V.3)

Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Faaborg Værft A/S
Havnen
5600 Faaborg
DANMARK

+45 40161340

V.4)

Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Værdi: 1 530 170 DKK

Eksklusive moms

V.5)

Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om EU-midler

VI.2)

Yderligere oplysninger:

VI.3)

Klageprocedurer

VI.3.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291000
http://klfu.dk

VI.3.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Klagenævnet for Udbuds e-mail-adresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.3.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
http://kfst.dk
+45 41715100

VI.4)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

5.3.2015

Send til en kollega

0.062