23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 064-113259
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Gribskov Kommune

Danmark-Helsinge: Vedligeholdelse af vejbelysning og trafikfyr 2015/S 064-113259


Gribskov Kommune

Danmark-Helsinge: Vedligeholdelse af vejbelysning og trafikfyr

2015/S 064-113259

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
Monique Palmvig
3200 Helsinge
DANMARK
+45 72496000

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.gribskov.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Budrunde — Energirenovering, drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Gribskov Kommune.

NUTS-kode DK013

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Gribskov Kommune overtager ejerskabet af vejbelysningsanlægget i Gribskov Kommune den 1.4.2015. Gribskov Kommune har i den forbindelse udbudt kontrakt om energirenovering, drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlægget.

Kontrakten indeholder drift, service og vedligeholdelse af vejbelysningsanlægget tilhørende Gribskov Kommune - vejbelysningsanlægget kan reduceres ved nedlæggelser og/eller overdragelse af anlæg til private og kan forøges ved nyanlæg etableret af Gribskov Kommune i kontraktens løbetid. Kontrakten omfatter alle nødvendige administrative ydelser forbundet med driften af anlægget, herunder tilrettelæggelse, koordinering, kvalitetssikring, dokumentation og afregning, ligesom leverandøren skal varetage Gribskov Kommunes forpligtelser overfor elforsyningsselskaber, politi og beredskab samt ajourføring af oplysninger i LER og ajourføring af oplysninger i Gribskov Kommunes anlægsdatabase. Herudover består opgaven i varetagelse af borgerhenvendelser, vagttelefon og -beredskab ved pludseligt opståede uheld, ødelæggelse, fejl og mangler på anlæg, levering af nødvendige materialer, udførelse af eftersyn. måleraflæsning samt forestå gruppeudskiftning af lyskilder.

Kontrakten indeholder renovering af dele af vejbelysningsanlægget. Renoveringen følger en renoveringsplan, der bliver en del af udbudsmaterialet, men der vil som udgangspunkt være tale om ældre anlæg, hvor der kan opnås størst energibesparelse ved udskiftning til ny teknologi. Endvidere kan der blive tale om mindre nyanlæg. Gribskov Kommune forventer, at leverandøren holder sig løbende opdateret på den nyeste teknologi inden for vejbelysning og at begge parter (Gribskov Kommune og leverandøren) gennem samarbejdet deler sin viden mv. med hinanden.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

50232000, 31527200, 34928500, 34993000, 45316110

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Begrænset

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Pris. Vægtning 70

2. Design. Vægtning 30

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 214-379398 af 6.11.2014

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse: Budrunde — Energirenovering, drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

20.2.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal bud modtaget elektronisk: 5

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Bravida Danmark A/s
Park Alle 373
2605 Brøndby
DANMARK
+45 43221100
+45 43221199

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291000
www.klfu.dk
+45 33307799

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregivers offentliggørelse af bekendtgørelse om indgåede kontrakter. Klager skal være opmærksom på, at samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud skal klager underrette indklagede (ordregiver) skriftligt.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk
+45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

27.3.2015

 

Send til en kollega

0.062