Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Greve Kommune
Rådhusholmen 10
Att: Michael Løgstrup
2670 Greve
DANMARK
Mailadresse: mil@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.greve.dk
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Drift og vedligeholdelse af vejbelysning.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Greve Kommune.
NUTS-kode DK021
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Greve Kommune gennemfører i øjeblikket tilbagekøb af vejbelysningsanlægget i Greve Kommune med forventet overtagelse den 1.1.2015. Greve Kommune skal i den forbindelse indgå kontrakt med en leverandør om drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlægget. Vejbelysningsanlægget består af ca. 15 000 master og armaturer, som er placeret på veje, stier og pladser. Anlæggenes placering vil fremgå af anlægsdokumentationen, der vil blive fremsendt til de prækvalificerede ansøgere som en del af udbudsmaterialet.
Den vindende tilbudsgiver skal drive, servicere og vedligeholde alle vejbelysningsanlæg tilhørende Greve Kommune, herunder også eventuelle nyanlæg etableret af Greve Kommune i kontraktens løbetid. Kontrakten omfatter alle nødvendige administrative ydelser forbundet med driften af anlæggene, herunder tilrettelæggelse, koordinering, kvalitetssikring og dokumentation, afregning af vedligeholdelsesaktiviteter på anlæg, ligesom den vindende tilbudsgiver skal varetage Greve Kommunes forpligtelser overfor politi, elforsyningsselskaber m.fl., beredskab ved pludseligt opståede fejl og mangler på anlæg, levering af nødvendige materialer, udførelse af eftersyn og hovedeftersyn.
Kontraktopstart forventes at være den 1.1.2015, dog med forbehold for, at tilbagekøbet er endeligt på plads.
Kontrakten vil indeholde tre optioner, som er beskrevet nærmere i udbudsbekendtgørelsens afsnit II.2.2).
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
50232100, 50232110, 31527200, 34928500, 34993000, 45316110
II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 80
2. Designmæssige løsninger. Vægtning 20
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 105-185080 af 3.6.2014
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 124-221202 af 2.7.2014
Andre forudgående offentliggørelser
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 127-226731 af 5.7.2014
Del V: Kontrakttildeling
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
ELTEL Networks A/S
2600 Glostrup Stationsparken 25
DANMARK
V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): En virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Andre klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter,at ordregiver har indgået en kontrakt regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.5.2015