23948sdkhjf

Hydroscand styrker sin mobile slangeservice i Danmark

| Medlemsnyhed | Indrykket af Hydroscand A/S

Hydroscands mobile slangeservicetjeneste SlangExpress er blevet en succes i Danmark. Den øgede efterspørgsel gør, at Hydroscand nu vælger at udvide sit team med Michael Jensen, som skal styrke tilgængeligheden for kunderne i hele landet.

Allerede nu er Hydroscands tjeneste SlangExpress tilgængelig for kunder i hele landet. En mobil slangeservice, der betyder, at kunderne får hjælp på stedet både til akutte slangeskift og til forebyggende vedligeholdelse.

Siden tjenesten blev lanceret, er efterspørgslen steget markant, og det reagerer Hydroscand nu på ved at styrke konceptet og udvide teamet med en Key Account Manager, nemlig Michael Jensen. Michael har en bred erfaring inden for både salg, service og maskinteknik, en erfaring, der egner sig godt til den fremtidige udvikling af SlangExpress.

”Det bliver spændende at komme til at spille en vigtig rolle i videreudviklingen af SlangExpress og kunne servicere endnu flere kunder på den effektive og kvalitetsprægede måde, som SlangExpress allerede er kendt for Danmark”, siger Michael Jensen.

Michael skal arbejde med at forbedre og styrke tjenesten yderligere i Danmark. Der er især fokus på at højne servicegraden, så SlangExpress kan hjælpe kunderne ude i marken døgnet rundt, alle ugens dage.

”Nu er tiden kommet til at tage næste skridt i lanceringen af SlangExpress. Vi ser, at stadig flere kan se fordelen ved at forkorte de dyre driftstop ved hjælp af SlangExpress. Derfor vil vi nu opfylde deres behov ved at forbedre tjenestens tilgængelighed yderligere”, siger Kim Bender, salgschef hos Hydroscand i Danmark.

Michael tiltrådte sin stilling hos Hydroscand den 2. december. Der kan ringes til SlangExpress på det samme telefonnummer i hele landet: 22 560 560.

Læs mere om SlangExpress.

Medlemsnyhed

Indrykket af
Hydroscand A/S

Hørkær 30B
2730 HERLEV
Danmark
Hydroscand A/S

Send til en kollega

0.063