23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Jobopslag: Tooling Manager til værktøjsafdeling

Vi søger en Tooling Manager med ansvar for værktøjsafdelingen. Ansvaret omfatter primært fremstilling af prototypeværktøjer og produktionsværktøjer til egen hightech produktionsmaskiner samt support til produktionen, herunder vedligehold.

Jobprofil:
Afdelingen består af 20 dygtige værktøjsmagere og er et nøgleområde, der er kendetegnet ved et højt fagligt niveau, super fleksibilitet, højt kvalitetsniveau samt rettidigt omhu. Som Tooling Manager refererer du til fabriksdirektøren og du vil indgå i virksomhedens driftsgruppe, der omfatter fabriksområdets nøglepersoner.

Ansvar og opgaver som Tooling Manager:

  • At værktøjsafdelingen fungerer optimalt og effektivt samt videreudvikles ud fra strategier og planer.
  • Ansvar for fremstilling af prototypeværktøjer, produktionsværktøjer, test, optimering samt support til produktionsområdet. Der anvendes LEAN principper.
  • Ansvar for værktøjsafdelingens maskiner, udstyr og indkøb. Større anskaffelser sker i samarbejde med fabrikschefen.
  • Ansvar for planlægning af afdelingens aktiviteter samt opfølgning på at tidsplaner og aftaler overholdes.
  • Sikre at de opstillede krav ifm. kvalitets- og miljøcertificering overholdes.
  • Ansvar for et godt samarbejde internt i afdelingen samt at samarbejdet mellem værktøjsafdelingen og konstruktion og produktion fungerer optimalt.
  • Generelt personaleledelse for udvikling af ressource, kompetencer og arbejdsmiljø. Herunder ansvar for lærlingeplaner og udvikling af de grundlæggende værdier for værktøjsmagere.


Personprofil:
Du er faglært værktøjsmager eller lignende, gerne med relevant teknisk faglig overbygning. Du arbejder i et teknisk miljø i en produktionsvirksomhed med høje krav til det faglige niveau samt kundeservice. Du har udpræget interesse for at arbejde med ledelse og mennesker.

Vi forventer endvidere:

  • At du har mindst 5 års erfaring fra arbejde i en lignende stilling i en produktionsvirksomhed. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse af mindre teams.
  • At du er operationel og ønsker hands on ved gennemførelse af opgaver, herunder at du har teknisk flair og kan se løsninger.
  • At du er vant til at arbejde med IT, herunder MS Office og produktionsstyring/ERP.
  • At du er resultatorienteret med et godt overblik samt parallelt hermed, god til at danne ”ledelsesteam” med øvrige ledelsesressourcer.
  • At du er samarbejdsorienteret, fleksibel og serviceminded, en udpræget teamplayer.
  • At du er klar til at gå foran ifm. forandringer og holdningsbearbejdning og være driver.
  • At du har sans for struktur, systematik og orden.
  • Kan arbejde selvstændigt og har stor arbejdskapacitet.


Der arbejdes på forskellige skift, og der kan være situationer, hvor opgaverne skal håndteres udenfor normal arbejdstid – dette bliver der taget højde for i den faste løn, som vil modsvare dine kvalifikationer.

Ansøgning:
Du bedes fremsende din ansøgning og CV snarest, idet vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og derfor indkalder relevante kandidater løbende. Alle ansøgere behandles med fuld diskretion. Ansøgning og CV fremsendes til job@stansomatic.dk

Stansomatic er en god og stabil familieejet virksomhed med godt 85 medarbejdere. Vi er en international virksomhed, der producerer stanseemner, som fremstilles i fuldautomatiske stansemaskiner, i alle typer af metaller og stål i tykkelser fra 0,05 mm til ca. 2 mm – til elektronik-, energi- og medicinalbranchen.

Stansomatic A/S
Kornmarken 25
7190 Billund
Billund Kommune
Danmark
CVR nummer: DK17470833
P nummer: 1001294107

Kontaktperson

HH
Henrik Hansen
Salg
hh@stansomatic.dk

Send til en kollega

0.049