23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Teknos anvender Virtual reality-teknologi og sikrer support uanset lokation

Besøg på stedet, for at hjælpe kunderne, samt internt samarbejde på tværs af landene, er vigtige aktiviteter for Teknos' malingseksperter. Muligheden for at udføre disse aktiviteter på afstand ved hjælp af virtual reality-briller betyder en mere agil teknisk support og hurtigere hjælp til kunderne med kort varsel.

Mere præcis kundesupport og udbredt videndeling

Virtual reality-brillerne, der er udstyret med et indbygget kamera, giver brugeren mulighed for at dele visninger og begivenheder i realtid mellem lokationerne. Det gør det muligt for Teknos' specialister og kunder at udføre aktiviteter som fejlfinding, produkt- og anvendelsestræning, optimering af malingsproduktion og tests af produkter, når der er behov for det, uanset den fysiske afstand.

Mirjana Repic, Teknos Business Development Director, beskriver en almindelig case: "I vores arbejde har vi ofte brug for en detaljeret beskrivelse af en malet overflade ... Læs hele casen her

 

Teknos A/S
Industrivej 19
6580 Vamdrup
Kolding Kommune
Danmark
CVR nummer: DK85551612
P nummer: 1003213320

Kontaktperson

Send til en kollega

0.047