FTZ indgår salgs- & samarbejdsaftale med Digital-servicebook.com

| Medlemsnyhed | Indrykket af Digitalservicebog

- Mængden af biler med elektroniske servicebøger, er støt stigende og som værksted bliver man nød til at forholde sig til det.

Danmarks største grossist FTZ Autodele & Værktøj A/S og Digital-servicebook.com har indgået salg og samarbejdsaftale, - Mængden af biler med elektroniske servicebøger, er støt stigende og som værksted bliver man nød til at forholde sig til det, med aftalen har FTZ sikret sine medlemmer & kunder mulighed for en fremtidssikret løsning.

Følgende værkstedskæder er tilknyttet FTZ.

  • AutoMester
  • CarPeople
  • Din Bilpartner
  • 100% Autotjek
  • Rudekoncept
  • Karrosseriogskadecenter.dk

Vi ser store muligheder ved i fællesskab at udnytte de styrker, vi har i hver vor organisation. Digital-servicebook.com har et unikt produkt med god service, teknisk support og vejledning af værkstederne. Til gengæld kan FTZ med deres landsdækkende 51 FTZ afdelinger, inklusiv 2 på Færøerne, sikre at Digital-servicebook.com kan tilbydes til alle værkstederne i hele Danmark, udtaler Bjarne Ellevang fra Digitalservicebook og fortsætter: 

- Vi mener, at disse to stærke teams kan supplere hinanden særdeles godt i markedet og dermed give værkstederne den optimale løsning.

Med samarbejdsaftalen med Digital-Servicebook.com tager FTZ endnu et skridt mod digitaliseringen i bilbranchen, for at eliminere fusk med kilometertal, forsvundne og manipulerede servicebøger til gavn for både bilejere og værksteder.

Alle FTZ kunder, kan fremover bestille adgang eller få mere information om Digital-servicebook.com direkte hos FTZ´s 51 afdelinger, eller hos en af de mange FTZ konsulenter.

Hos FTZ glæder man sig over at værkstederne fremover kan forenkle processen ved service registrering, og nøjes med at bruge et system til samtlige bilmærker, samt at digitale servicebøger kan gøre det tryggere for alle ejere af biler, at få udført service, da alle via systemet kan få adgang til et køretøjs servicehistorik via hjemmesiden digitalservicebog.dk i Danmark. 

FTZ er meget positiv for løsninger der kan samle aktørerne i autobranchen i et system, der både er procesoptimerende og udviklet med slutkunden i centrum.

Digital Servicebog er et fedt produkt, der matcher flere af de kerneværdier FTZ har,

  • Kundefokus
  • Innovation
  • Effektivitet
  • Værdiskabelse

Udtaler Jens Andersen og tilføjer, vi glæder os over samarbejdet.

FTZ

  • FTZ er partner og totalleverandør til autobranchen.
  • Vi leverer ALT et værksted har behov for. Minimum 4 gange i døgnet. 5 dage om ugen.
  • Vi udvikler og driver koncepter, der samler Danmarks bedste værksteder.
  • Vi leverer viden og uddannelse, der løfter værksteders forretningsevne og kompetenceniveau.
  • Vi udvikler og implementerer system- og konceptløsninger, der gør værksteder mere effektive.
  • Som brancheleder kender vi vores ansvar for konstant at drive udviklingen, skabe vækst og hjælpe branchen ind i fremtiden..

Digital-servicebook.com

  • Bilbranchens “forsikring” for det frie værkstedsvalg, hvor værksteder kan sikre forbrugeren fuld garantidækning.
  • En online løsning til serviceregistrering, det sikrer gennemskuelighed, den “digital” dialog med kunder, som overholder GDPR - persondataloven.
  • Et loyalitetsværktøj der sikrer at kunden påmindes om kommende besøg - og sikrer høj kundeservice.
  • Et kvalitetsværktøj der sikre at alle ”mærke- og frie værksteder” kan lave alle biler, med adgang til kampagner og servicebog data.
  • En sikring af dit værksted kan yde samme service, om man er ”mærke- eller frit værksted”
  • Garantidækning, Gennemskuelighed, Loyalitet og Kvalitet, i ét produkt.

Ved aftalen om samarbejde mødtes fra venstre Jens Nordestgaard Andersen, Vicedirektør FTZ & Bjarne Ellevang, landechef Digital-servicebook.com


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Digitalservicebog

Vordingborgvej 79, 1.. sal
4700 Næstved
Danmark
Digitalservicebog

Send til en kollega

0.152