23948sdkhjf

Danske røde pølser fik tyske virksomheder på krogen

Der var godt gang i de røde pølser og hotdogs, da de danske firmaer i den danske fællesstand på Hannover Messe havde besøg af en række tyske virksomheder. 

Målet var at danne nogle forbindelser, som kan skabe eksport for de danske virksomheder.

- Det var en kæmpe succes. Jeg tror vi havde op mod 30 tyske virksomheder forbi og få røde pølser. Der opstod mange snakke mellem dem og vores virksomheder, siger Brian Boelt, underleverandørchef hos Danish Export Association.

- Der er nogle virksomheder, som har fået nogle leads med hjem. Så vil det vise sig, hvor meget, der kommer ud af det konkret., siger han.

Det var virksomheder fra industriorganisationen BVMW, Bundesverband Mittelständische Wirtschaft, som kom på besøg på den danske stand. Organisationen har omkring 28.000 medlemmer blandt mindre og mellemstore virksomheder i Tyskland.

- Det er et samarbejde vi vil bygge videre på, siger Brian Bolt.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078