23948sdkhjf

AAOsteel henter ny direktør hos Danfoss

Den 1. september tiltræder Anni Dressø som koncerndirektør for den østjyske underleverandør.
Anni Dressø er 53 år gammel, gift og har to voksne børn. Hun kommer fra en stilling på Danfoss A/S, hvor hun siden 2010 har arbejdet med global forretningsoptimering.

Forud for dette har hun blandt andet opnået gode resultater som administrerende direktør for Dampa, som er ejet af Chicago Metallic USA og som general manager for ITT HydroAir International, et selskab i amerikanske ITT Industries.

Anni Dressø er uddannet i lean produktion og har en six sigma green belt certificering og en executive MBA fra AVT Business School i København. Hertil kommer en lang række andre kompetencer inden for områderne salg og marketing, forandringsledelse, produktudvikling, markedsopbygning og medarbejder- og organisationsudvikling.

- Anni Dressø har arbejdet strategisk og internationalt med forretningsudvikling og –optimering igennem de sidste mere end 20 år. Hendes solide industrielle erfaring kombineret med en mangeårig ledelsesmæssig ballast er et godt match til AAOsteel, og vi har store forventninger til den fortsat positive udvikling af virksomheden, udtaler bestyrelsesformand Poul Erik Andersen.

- Jeg glæder mig meget til sammen med medarbejderne i AAOsteel at videreføre den positive udvikling, virksomheden har iværksat, således at AAOsteel også fremadrettet vil være en troværdig og innovativ partner for alle vore kunder og leverandører, siger Anni Dressø.

- Jeg ser et stort potentiale i virksomheden, og jeg vil bruge min første tid på dialog med medarbejderne, kunderne og øvrige samarbejdspartnere, for herigennem at få identificeret, hvordan vi bedst skaber værdi for vore eksisterende og fremtidige kunder. Virksomhedens stærke kompetencer inden for pladebearbejdning kombineret med en konstant kundefokus giver allerede nu en unik placering i markedet. En placering som vi ønsker at udbygge yderligere over de næste år, fortsætter hun.

- Virksomheden skal bygge videre på sine sunde værdier, hvor udvikling og nytænkning omkring Blandt andet værdiskabelse for vore kunder skal være med til at sikre en førende markedsposition. Kundefokus, ordholdenhed, samarbejde, innovation og resultatorientering er vigtige værdier for mig, men jeg vil samtidig gerne fremhæve tre andre centrale ord for mig, nemlig optimering, effektivitet samt ikke mindst kommunikation, slutter Anni Dressø.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109