23948sdkhjf

Speedway-sponsorat giver pote

Industri-partneren Kjærgaard er yderst tilfreds med en helt ny tilværelse som titelsponsor på speedway i Horsens. Kjærgaard Danish FIM Speedway Grand Prix blev en kæmpe succes med over 12.000 tilskuere.
Kjærgaard Danish FIM Speedway Grand Prix blev en kæmpe succes med over 12.000 tilskuere på CASA Arena Horsens tidligere i august, og der er tilfredshed at spore hos Kjærgaard A/S, der havde købt titelsponsoratet.

Masser af omtale, øget eksponering, glade medarbejdere og kunder var nogle af gevinsterne for Løsning-virksomheden, der også glæder sig over, at ingen kunne have skrevet en bedre drejebog, da Peter Kildemand kørte først over stregen i finaleheatet foran et elektrisk hjemmepublikum.

Kjærgaard A/S har købt titelsponsoratet på speedway i Horsens for 2015, 2016 og 2017.

- Jeg må indrømme, at mit hjerte løb lidt af med mig, da jeg tegnede sponsoratet, for det er mit største sponsorat nogensinde, men jeg har bestemt ikke fortrudt, fortæller Per Smedegaard, der er direktør for Kjærgaard A/S.

Øget eksponering

Titelsponsoratet har været en øjenåbner for mange, der ikke var klar over, at Kjærgaard A/S tilbyder løsninger inden for bygningsinstallation, energioptimering, IT-løsninger, konstruktion og 3D-layout, intelligente styringer, robot- og visionteknik, industriservice 24-7 og turnkey-løsninger.

- Vi kan helt klart mærke, at vores titelsponsorat har givet os masser af omtale og øget eksponering, og folk er nok efterhånden klar over, at vi ikke laver smør. Vi har kigget lidt på statistikken for vores hjemmeside, og her kan vi se, at besøgstallet var væsentligt forøget i lørdags, siger Per Smedegaard.

- Vi har omkring 170 medarbejdere over hele landet, og vi udfører blandt andet industriservice for virksomheder som Lego, Carlsberg, Danish Crown, Glud & Marstrand, Lantmännen, Amcor Flexibles, Hamlet samt elinstallation, lyder det fra Per Smedegaard.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078