23948sdkhjf

Find de gode kunder - og hold fast på dem

Prøv at se et mønster i de gode kunder og find nogle flere af dem, lyder det fra to eksperter i salg
Der ligger store muligheder i at arbejde bevidst med sin portefølje af kunder. Dyrke de gode kunder og finde flere af dem og måske kassere de dårlige kunder.

- Kender I værdien af jeres kunder, spurgte Frederik Bonde, partner i Innovation Lab, der er en konsulentvirksomhed i Århus. Han arbejder med dataanalyse.

- Ofte er det sådan, at 80 procen...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Jern & Maskinindustrien, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.129