23948sdkhjf

HI-arrangør meget tilfreds med årets messe

Torsdag den 3. oktober forlod de sidste besøgende årets HI-messe. Og det var en glad messearrangør i skikkelse af MCH, der kunne takke af for årets messe.

- Årets HI-messe bekræfter den meget stærke synergi mellem udstilling og konferencer, og det glæder mig, at vi igen har fået mulighed for at sætte den personlige ramme for udstillernes forretning og de besøgendes faglighed, siger Georg Sørensen, og fortsætter:

- Vi vil fortsat gøre os umage for i takt med tiden at udvikle HI-messen - og messen som medie - for at forblive det professionelle mødested, hvor den personlige relation styrker muligheden for gode idéer, løsninger, salg og samarbejde.

Tilfredse udstillere
Messen havde i alt 20.453 besøgende og mere end 700 udstillere. Og også fra udstillerne har MCH fået masser af positive tilbagemeldinger.

- HI-messen er den mest interessante messe i Danmark inden for automatisering. Vi får rigtig mange leads og mulighed for at fremvise den fantastiske teknologi, der findes, og det har vi haft enormt stor glæde af med det fremmøde, vi har oplevet. Der er et kæmpestort potentiale for at få solgt nogle robotter, så der er bestemt et pay-off ved at være på HI-messen, siger Michael Hjertebjerg, sales development manager hos Universal Robots.

Møder nye målgrupper
Hos Maskingruppen, der var repræsenteret med en af messens største stande, har administrerende direktør Finn Holmquist også fået indfriet sine håb og ønsker.

- Inden messen var vi spændte på, om det var en for stor satsning. Men vi har oplevet en rigtig, rigtig god besøgsrate på vores stand med mange seriøse kunder, ligesom vi har fået nogle gode leads at arbejde videre med. Så alt i alt er vi meget positive, fortæller Finn Holmquist.

Der har også været nye kontakter at hente for producenten af opbevaringssystemer Raaco, der har haft stor glæde af igen at være repræsenteret på HI-messen:

- På HI-messen har vi en chance for at vise bredden i vores produktsortiment til en bred skare på relativt kort tid. Vi har en del nye produkter med på messen i år, og det har sikret os en del leads, så det er helt fantastisk. Flere af dem havde vi ikke tænkt som en målgruppe før - og det er netop fordelen ved messens bredde, siger Anders Christensen, salgschef hos Raaco.

Se mere om messen Artiklen er en del af temaet HI 2019.

Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.211