Festo runder 50 år i Danmark, og salgschef John Brorup giver her en status over nutid og fremtid for automationsspecialisten, der netop har rullet en ny forhandlerstrategi ud. Blandt andet er Wexøe valgt som "Value Added Reseller" i et forpligtende partnerskab.
Hvad er Festos strategi omkring de nye officielle partnerskaber?
Festo har længe ha...
50 år - og vild med partnerskaber
Automationsspecialisten Festo fylder 50 i år Danmark. Jubilæumsåret byder på forandringer i salgsstrategien og parløb med nye forhandlere.
2
Billeder
Vores kunder efterspørger nogle muligheder, som Festo har fundet ved at indgå i partnerskab med en stribe leverandører på forskellige niveauer, forklarer Festos salgschef John Brorup. Foto: Simon Dinsen Hansen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Jern & Maskinindustrien, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer