Kalenderen skriver december. Dermed lakker det første år med den nye 0,5 pct. svovlgrænse for skibes bunkerolie mod enden. Et år, hvor MAN Energy Solutions har været ekstra opmærksom på de tusindetals to- og firetaktsmotorer, skibsmotor- og teknologikoncernen konstant har sejlende rundt på verdenshavene.
Mange af dem har nemlig fra årsskiftet skul...
MAN: Lavsvolsolie har givet udfordringer
Der har været udfordringer med overgangen fra heavyfuel til ny lavsvovlsolie, men de var forudsete og kunne adresseres gennem først halvår, lyder status fra MAN Energy Solutions
2
Billeder
Det er MAN Prime Serve, som står meget af kundekontakten, når først motorerne er solgte og idriftsat. Foto: MAN Energy Solutions
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Jern & Maskinindustrien, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer