23948sdkhjf

Modulex ekspanderer på flere hovedmarkeder

På grund af stigende efterspørgsel på flere markeder har skilteproducenten styrket sin organisation i Danmark, England og Tyskland.
Den tidligere Lego-ejede virksomhed Modulex har i foråret oplevet vækst på flere hovedmarkeder. Væksten er dels drevet af en underliggende positiv markedsfremgang, hvor der specielt opleves stigende efterspørgsel fra private virksomheder, dels på grund af Modulex´ evne til i stadig højere grad, at være kundens totalleverandør når det drejer sig om visuelle løsninger.

Derfor har virksomheden i Danmark styrket organisationen med to key account managers samt en grafisk kundesupporter, mens man i England og Tyskland har ansat henholdsvis tre og en sælgere.

Hjemmemarkedet er vigtigt
Jens G. Hansen, nordisk salgsdirektør for Modulex begrunder ansættelserne i Danmark;

- Vi har et klart ønske om at være i direkte og tæt dialog med kunder og influenter på det vigtige danske hjemmemarked. Nærheden til markedet giver os en værdifuld mulighed for at agere og tilpasse os kundernes behov endnu hurtigere, så vores kunder altid sikres den bedst mulige løsning. Samtidig ser vi et stort potentiale indenfor projektmarkedet, især i hovedstadsområdet. Et potentiale vi naturligvis ønsker at udnytte.

De positive tendenser ses ligeledes på flere eksportmarkeder, heriblandt i England og Tyskland.

- Vi ser, at virksomheder har et stigende ønske om at samle indkøb et sted, så projekter og omkostninger optimeres samtidig med, at man sikres en løsning, hvor brandet præsenteres på stærk og ensartet vis. Det er netop her, vi har vores styrke, udtaler Martin Solander, international salgsdirektør for Modulex.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094