23948sdkhjf

Robotter skal svejse armeringsstålet til Europas længste sænketunnel

I den aller sydligste del af Danmark er man ved at lægge sidste hånd på de fabrikker, der skal lave elementerne til Femern Bælt-tunnelen. 350.000 tons armeringsstål skal svejses af 50 smede – og et hav af robotter
Det er svært at forstå, hvor stort Femern-byggeriet er, når man når til enden af Sydmotorvejen i Rødbyhavn. Man kan enten køre ligeud og direkte ombord på Rødby-Puttgarden færgen. Kører man til højre, fører vejen direkte til Lollands absolutte vækstmotor i disse år, Femern Bælt-tunnelen.

Et tidligere hotel med en legeplads fuld af havdyr og elemen...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Jern & Maskinindustrien, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Nye kunder har erstattet russiske ordre hos Aabo-Ideal
Hjernø Værktøjsfabrik er under rekonstruktion
Lærlinge? Nu trykker du på ligtornen
14 mænd dømt: Virksomhed blev ufrivilligt midtpunkt i stor narkosag
Organisationer undrer sig over finanslov: Hvor er pengene til flere faglærte?
Flere interesserede købere til konkursramte Kurt Sørensen Maskinfabrik
Andre Nordiske Medier
Metal Supply DK
Electronic Supply DK
Building Supply DK
Food Supply DK
Søfart
PlastForum DK

Send til en kollega

0.391