Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/129462729.aspx
Udbyder
Biofos A/S
Vindere
Tilbudsfase for levering af polymer
(14.07.2021)
Dansk Aquakemi A/S
Engvangsvej 17
8464 Skovby, Galten
Rammeaftale om levering af polymer
Biofos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 25601920
Postadresse: Refshalevej 250
By: København K
NUTS-kode: DK
Postnummer: 1432
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Gehring Krogh
E-mail: cgk@biofos.dk
Telefon: +45 32685615
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/129462729.aspx
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om levering af polymer
Udbuddet omhandler rammeaftale om løbende levering af polymer til forafvanding og slutafvanding af henholdsvis biologisk overskudsslam og udrådnet slam på ordregivers renseanlæg: Renseanlæg Lynetten (RL), Renseanlæg Avedøre (RA) og Renseanlæg Damhusåen (RD).
Tryk her https://permalink.mercell.com/129462729.aspx
Renseanlæg Lynetten, Avedøre og Damhusåen
Ved test på ordregivers slam får tilbudsgiver mulighed for at finde den mest passende type polymer, der sammen med yderligere 2 typer polymer med henholdsvis en ladning højere og en ladning mindre bliver en del af aftalen.
Som option vil ordregiver have mulighed for at købe polymer til slutafvanding af biologisk overskudsslam på Dragør renseanlæg.
2 gange 12 måneder.
Ved udvælgelsen blandt de konditionsmæssige samt økonomisk og teknisk egnede ansøgere vil ordregiver vælge de ansøgere, som samlet set vurderes at have den bedste og mest relevante tekniske erfaring ud fra ansøgerens referencer.
Som option vil ordregiver have mulighed for at købe polymer til slutafvanding af biologisk overskudsslam på Dragør renseanlæg. Ordregivers estimerede årlige forbrug af polymer til Dragør Renseanlæg er ca. 9 tons.</p>
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som dokumentation for ansøgers økonomiske kapacitet skal ansøger angive:
1) Ansøgers egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
2) At ansøger har en erhvervsansvarsforsikring.
1) Minimumskrav: Ansøgers egenkapital i seneste 3 afsluttede regnskabsår skal være positiv.
2) Minimumskrav: Ansøgers forsikringssum skal som minimum andrage 10 mio. DKK for person- og tingsskade pr. forsikringsår.
Som dokumentation for ansøgers tekniske kapacitet skal ansøger angive:
1) Referenceliste med beskrivelse af tilsvarende eller lignende leverancer, som ansøgeren har udført i løbet af de sidste 3 år, maksimalt 5 referencer. Ordregiver ser gerne, at beskrivelsen indeholder følgende:
a) Kundens navn, adresse, telefonnummer og kontaktperson
b) Dato for opgavens udførelse
c) Kort beskrivelse af opgaven og dens omfang.
Såfremt opgaven ikke er afsluttet, bedes det angivet, hvilken del af opgaven der er udført.
2) Certifikat på at tilbudsgivers miljøledelsessystem opfylder miljøledelsesstandarden ISO miljøcertificering DS:EN 14001 eller tilsvarende.
1) Minimumskrav: Ansøgers referencer skal omfatte tilsvarende opgaver.
2) Minimumskrav: Tilbudsgivers miljøledelsessystem skal opfylde krav til certificering efter ISO miljøcertificering DS:EN 14001.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk