Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/121368462.aspx
Udbyder
Varde Kommune
Levering af AIA / ADK sikringsydelser
Varde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189811
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6800
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
E-mail: hmor@varde.dk
Telefon: +45 79946193
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/121368462.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
CVR-nummer: 29189765
Postadresse: Jorden Rundt 1
By: Grindsted
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 7200
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Holm Andreasen
E-mail: phan@billund.dk
Telefon: +45 79727232
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.billund.dk
CVR-nummer: 69116418
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Malene Hall Frederiksen
E-mail: malene.h.frederiksen@fredericia.dk
Telefon: +45 72107385
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk
CVR-nummer: 29189811
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6800
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
E-mail: hmor@varde.dk
Telefon: +45 79956193
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.varde.dk
Del II: Genstand
EU Udbud - Begrænset udbud af AIA / ADK sikringsydelser
Udbuddet vedrører levering af AIA / ADK sikringsydelser til en række forskellige enheder i Billund, Fredericia og Varde Kommuner.
Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud jf. § 58 - § 60 i udbudsloven ved lov nr. 1564 af 15. december 2015, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene jf. pkt. 2.2 og opfylder de angivne mindstekrav, kan anmode om at blive prækvalificeret.
Det er muligt at stille spørgsmål til prækvalifikationen via Mercell indtil den 3. juni 2020 kl. 10.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.
Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation" og svar fra Billund, Fredericia og Varde Kommuner kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".
Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.
3 dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til danmark@mercell.com eller ring på 6313 3702.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive taget med i vurderingen.
Bedst mulig opfyldese af udvælgelseskriterier.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk