Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=273640&B=HOLBAEK
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=273640&B=HOLBAEK
Udbyder
Holbæk Kommune
Vindere
B: Combi saltspredere til lastbil
(18.12.2020)
Epoke A/S
Vejenvej 50, Askov
6600 Vejen
A: Sneplove til lastbil
(18.12.2020)
Epoke A/S
Vejenvej 50, Askov
6600 Vejen
C: Fugtsaltspredere til lastbil
(18.12.2020)
Epoke A/S
Vejenvej 50, Askov
6600 Vejen
Sneplove og saltspredere
Holbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189447
Postadresse: Kanalstræde 2
By: Holbæk
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4300
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Haupt
E-mail: henha@holb.dk
Telefon: +45 72361158
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://holbaek.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193097
Del II: Genstand
Sneplove og saltspredere
Udbuddet er benævnt "sneplove og saltspredere" og omfatter i hovedtræk levering af sneplove og saltspredere til kørebaner, udarbejdelse og ajourføring af leveranceplan, gennemførelse af egenkontrol, førstegangsmontering af sneplove og saltspredere på lastbiler, instruktion af chauffører, samt assistance under periode for indkøring. Yderligere detaljer omkring indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
A: Sneplove til lastbil
Holbæk Kommune
Delaftale A: Sneplove til lastbil, levering af 9 stk. cylindriske sideplove til lastbil, samt optioner på 3 yderligere. Delaftalen omfatter i hovedtræk levering af sneplove til kørebaner, udarbejdelse og ajourføring af leveranceplan, gennemførelse af egenkontrol, førstegangsmontering af sneplove på lastbiler, instruktion af chauffører, samt assistance under periode for indkøring. Yderligere detaljer omkring indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
- Levering af 1 stk. cylindrisk sideplov til lastbil, leveringsår 2020
- Levering af 2 stk. cylindriske sideplove til lastbil, leveringsår 2020-2021.
B: Combi saltspredere til lastbil
Holbæk Kommune
Delaftale B: Combi saltspredere til lastbil, levering af 3 stk. 7m3 Combi saltspredere med spredetallerken til lastbil. Delaftalen omfatter i hovedtræk levering af saltspredere til kørebaner, udarbejdelse og ajourføring af leveranceplan, gennemførelse af egenkontrol, førstegangsmontering af saltspredere på lastbiler, instruktion af chauffører, samt assistance under periode for indkøring. Yderligere detaljer omkring indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
C: Fugtsaltspredere til lastbil
Holbæk Kommune
Delaftale C: Fugtsaltspredere til lastbil, levering af 6 stk. 7m3 fugtsaltspredere med spredetallerken til lastbil. Delaftalen omfatter i hovedtræk levering af saltspredere til kørebaner, udarbejdelse og ajourføring af leveranceplan, gennemførelse af egenkontrol, førstegangsmontering af saltspredere på lastbiler, instruktion af chauffører, samt assistance under periode for indkøring. Yderligere detaljer omkring indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Levering af 1 stk. fugtsaltspreder til lastbil, leveringsår 2020-2021.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbudsmaterialet indeholder arbejdsklausuler, krav til erhvervsansvarsforsikring, samt bodsbetingelser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbuddet efter alle de obligatoriske udelukkelsesgrunde jf. udbudslovens § 135 og § 136, samt alle de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137.
Den tilbudsgiver ordregiver agter at indgå kontrakt med, skal forinden aftaleindgåelsen fremvise en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen eller tilsvarende dokumentation for at verificere at tilbudsgiver ikke er omfattet af ovenstående udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 138.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: xx
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk