Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
VGE001 - Forbindelsesledninger Lejre Gevninge
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Vollertzen
E-mail: jevo@hofor.dk
Telefon: +45 27954358
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
VGE001 - Forbindelsesledninger Lejre Gevninge
Etablering af et nyt samlet ledningsanlæg mellem HOFORs eksisterende vandværk i Lejre og nyt vandværk i Gevninge. Mellem de 2 lokaliteter skal der etableres 2 ledninger i stor dimension (ø 710 mm PE) for hhv. fremføring af råvand og returføring af rentvand for distribution i hovedstadsregionen. Arbejdet skal udføres over en strækning på ca. 2,8 km mellem de 2 lokaliteter og ledningsanlægget skal primært etableres ved retningsstyret underboring, sekundært på en lille del af traceet ved traditionelt rørlægning i udgravning. Arbejdet omfatter således jordarbejder, ledningsarbejde inkl. rørsvejsning for hhv. rå- og rentvandsledning mellem de 2 lokaliteter, levering og montering af brøndanlæg samt afsluttende trykprøvning og skylning. Leverance af PE-rør, PE-fittings samt ventiler er bygherreleverance. Kontrakten omfatter derfor også håndtering af bygherreleverancer.
Mellem Lejre og Gevninge på Sjælland.
Etablering af et nyt samlet ledningsanlæg mellem HOFORs eksisterende vandværk i Lejre og nyt vandværk i Gevninge. Mellem de 2 lokaliteter skal der etableres 2 ledninger i stor dimension (ø 710 mm PE) for hhv. fremføring af råvand og returføring af rentvand for distribution i hovedstadsregionen. Arbejdet skal udføres over en strækning på ca. 2,8 km mellem de 2 lokaliteter og ledningsanlægget skal primært etableres ved retningsstyret underboring, sekundært på en lille del af traceet ved traditionelt rørlægning i udgravning. Arbejdet omfatter således jordarbejder, ledningsarbejde inkl. rørsvejsning for hhv. rå- og rentvandsledning mellem de 2 lokaliteter, levering og montering af brøndanlæg samt afsluttende trykprøvning og skylning. Leverance af PE-rør, PE-fittings samt ventiler er bygherreleverance. Kontrakten omfatter derfor også håndtering af bygherreleverancer.
Der henvises til udbudsmaterialet i EU-Supply.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
VGE001 - Forbindelsesledninger Lejre Gevninge
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har besluttet at annullere udbudsforretningen, da der ikke er modtaget et tilstrækkeligt antal konditionsmæssige ansøgninger til at der kan opnås en tilfredsstillende konkurrenceudsættelse.
Ordregiver forventer snarest at genudbyde opgaven efter ordregivers tilpasning af udbudsmaterialet.
Genudbuddet iværksættes ved offentliggørelse af en ny udbudsbekendtgørelse.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk