Fakta om udbudet
Udbyder
Rigspolitiet
Begrænset udbud af tilbehør til uniformsgenstande
Rigspolitiet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1780
Land: Danmark
Kontaktperson: Mark Doubine
E-mail: mdo008@POLITI.DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Del II: Genstand
Begrænset udbud af tilbehør til uniformsgenstande
Rigspolitiet udbyder hermed Rammeaftale om levering af tilbehør til uniformsgenstande. Udbuddet omfatter følgende produkter:
— bøllehat
— handsker
— strømper
— strikhue
— løbe T-shirt
— halstørklæde.
Rigspolitiet udbyder hermed Rammeaftale om levering af tilbehør til uniformsgenstande. Udbuddet omfatter følgende produkter:
— bøllehat
— handsker
— strømper
— strikhue
— løbe T-shirt
— halstørklæde.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Begrænset udbud af tilbehør til uniformsgenstande
CVR-nummer: 38550411
Postadresse: Fåborgvej 258
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
E-mail: info@37-3.dk
Telefon: +45 70702130
Del VI: Supplerende oplysninger
Vedrørende punkt II. 2.5)
Hvert tilbud blev evalueret efter en model, hvor prisen først indgik efter, at evalueringen af kvalitet var foretaget.
Som led i modellen er det kun kvaliteten, der evalueres efter en pointmodel, mens prisen ikke evalueres ved tildeling af point.
Resultatet af evalueringen for hver tilbudsgiver fås ved at dividere tilbuddets pris med den samlede kvalitative pointscore. Herved opnås et resultat, der er udtryk for prisen pr. kvalitetspoint, hvorefter den laveste score vandt.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk