Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=279082&B=NORDKOB
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=279082&B=NORDKOB
Udbyder
Hillerød Affaldshåndtering A/S
Vindere
1 stk. 26 tons, tokammer bil med kasse. 1 stk. 32 tons bil med kran. 1 stk. 26 tons bil med kran
(04.12.2020)
Ejner Hessel A/S
Jyllandsvej 4
7330 Brande
Opdateringer
Indkøb af renovationsbiler
Hillerød Affaldshåndtering A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31592593
Postadresse: Solrødgårds alle 6
By: Hillerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Nikolaj Langballe
E-mail: nla@halsnaesforsyning.dk
Telefon: +45 51851849
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hillerodforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hillerodforsyning.dk
Del II: Genstand
Indkøb af renovationsbiler
Levering, inklusiv levering og montering af udstyr, samt serviceaftaler for i alt 5 renovationsbiler.
- Delaftale 1: 2 stk. 2 akslede 16 tons 2 kammerbil med komprimatorkasse.
- Delaftale 2: 1 stk. 3 akslet 26 tons 2 kammerbil med komprimatorkasse, 1 stk. 4 akslet 32 tons bil med kran til tømning af molokker, 1 stk. 4 akslet bil med kran til haveaffald.
2 stk. 16 tons med 2 kammerkomprimator
Hillerød
Levering af 2 stk. 2 akslede 16 tons biler med to-kammer komprimator samt serviceaftale på bilen.
Ordregiver har valgt at udbyde en samlet løsning i form af levering af færdigopbyggede renovationsbiler, chassiser med udstyr. Leverandøren har således selv ansvaret for montering af og koordinering omkring udstyr herunder komprimatorkasser.
1 stk. 26 tons, tokammer bil med kasse. 1 stk. 32 tons bil med kran. 1 stk. 26 tons bil med kran
Hillerød
Levering af 1 stk. 3 akslet 26 tons biler med to-kammer komprimator, 1 stk. 4 akslet bil 32 tons med kran og 1 stk. 4 akslet 26 tons bil med kran samt serviceaftale på bilerne.
Ordregiver har valgt at udbyde en samlet løsning i form af levering af færdigopbyggede renovationsbiler, chassiser med udstyr. Leverandøren har således selv ansvaret for montering af og koordinering omkring udstyr herunder komprimatorkasser og kraner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud uploade et udfyldt ESPD, hvor de efterspurgte informationer skal oplyses.
Der skal fremsendes særskilt ESPD for hver af de 2 delaftaler.
Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, eller udgør en sammenslutning af virksomheder (konsortier) skal der afleveres flere ESPD'er, jf. udbudsbetingelserne.
Tilbudsgiver kan udfylde det for-udfyldte ESPD som ordregiver har uploadet i EU-Supply.
Tilbudsgiver skal i ESPD'et bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”).
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”).
Tilbudsgiver skal give oplysninger om tilbudsgivers økonomiske nøgletal (Egenkapital og nettoomsætning for de seneste 3 afsluttede regnskabsår).
De økonomiske nøgletal skal fremgå af udfyldt ESPD.
Mindstekravene nævnt nedenfor er gældende for hver af de 2 delaftaler særskilt.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver ikke har haft negativ egenkapital i hvert af de seneste 3 regnskabsår.
Er tilbudsgiver et konsortium gælder dette krav for hver deltager i konsortiet.
Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, beregnes egenkapitalen som tilbudsgiverens og disse andre enheders samlede egenkapital i hvert af de 3 seneste disponible regnskabsår.
Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes egenkapitalen som virksomhedernes samlede egenkapital i hvert af de 3 seneste disponible regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har haft en nettoomsætning på minimum 5 mio. DKK i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår.
Oplysninger om virksomhedens erfaringer i form af referencer for tilsvarende leverancer, der er udført de sidste 3 år, skal fremgå af udfyldt ESPD.
Ordregiver ønsker oplysning om:
- Leverancens genstand herunder antal leverede køretøjer
- Tidspunkt for levering
- Ordregiver
- Kontraktværdi.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver inden for de sidste 3 år har leveret minimum 3 renovationsbiler.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders erfaring eller hvis tilbudsgiver er et konsortium gælder kravet om 3 referencer samlet for leverandør med underleverandør eller for konsortiet samlet. Bemærk at der i givet fald skal indsendes ESPD for alle deltagerne.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver kan ikke være tilstedet ved åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrist:
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af
Klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk