Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/be89174d-5d1d-4c5d-bfce-5b6559b8cfe5/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/be89174d-5d1d-4c5d-bfce-5b6559b8cfe5/homepage
Udbyder
Smoka I/S
Vindere
Transport og behandling af trykflasker
(22.12.2020)
Stena Recycling A/S
Borremosevej 40
2605 Brøndby
Transport og behandling af trykflasker
Smoka I/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35433430
Postadresse: U-Vej 7
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Ulrik Christiansen
E-mail: ulch@a-r-c.dk
Telefon: +45 24677280
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.smoka.dk
Del II: Genstand
Transport og behandling af trykflasker
Transport og behandling af trykflasker se i øvrigt kravspecifikationens delydelser 1-3.
DK01-Hovedstaden
Transport og behandling af trykflasker, der henvises i øvrigt til kravspecifikationen for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
SMOKA har mulighed for at forlænge kontrakten i 2 x 12 måneder til en samlet varighed op til 6 år.
En eventuelt forlængelse af kontrakten sker på uændrede vilkår.
SMOKA har mulighed for at forlænge kontrakten i 2 x 12 måneder.
Kontrakten udbydes som én samlet kontrakt, hvor der indgås kontrakt med én tilbudsgiver.
ARC har valgt ikke at opdele opgaven i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, da det af hensyn til ARCs administration af opgaven og for at minimere grænsefladeproblematikker, er mest hensigtsmæssigt, at opgaven udføres af én og samme leverandør
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Særlig tilladelse for at køre med trykflasker.
- Oplysning om tilbudsgivers egenkapital i det seneste reviderede regnskabsår
- Oplysning om tilbudsgivers erhvervs- og produktansvarsforsikring.
- Tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i det seneste reviderede regnskabsår
- Tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min 5 mio. DKK for tingskade og 10 mio. DKK for personskade.
SMOKA ønsker sikkerhed for, at den tilbudsgiver som kontrakten indgås med, har tilstrækkelig teknisk formåen og erfaring til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart. Tilbudsgiver skal oplyse om:
- Referencer inden for de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art og omfang relaterer sig til opgaver inden for behandling af farligt gods, i form af afhentning, bortskaffelse, omlastning, pakning og mærkning samt leverancer af bure til opbevaring, ombytning og omlæsning af farligt gods jf. kravspecifikation delydelse 1-3 med og hvor opgaven er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
- Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
- Perioden for opgavens udførelse
- Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder tilbudsgivers rolle i opgaven.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har mindst 2 relevante referencer indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger faktisk dokumentation for overholdelse af de af SMOKA opstillede mindstekrav til egnethed. Inden SMOKA træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil SMOKA indhente endelig dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud.
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens §7, stk .2 nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klagerne skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens §3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk