Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/138015266.aspx
Udbyder
Fredericia Kommune
Vindere
2-hjulede beholdere - delaftale 1
(23.03.2021)
joca a/s
Industrivej 6
7830 Vinderup
Minicontainere - delaftale 2
(23.03.2021)
PWS Danmark A/S
Skejby Nordlandsvej 305
8200 Århus N
Indkøb af affaldsbeholdere - Fredericia Kommune
Fredericia Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 69116418
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Dennis Tranholm Jensen
E-mail: deje@cowi.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/138015266.aspx
Del II: Genstand
Indkøb af affaldsbeholdere - Fredericia Kommune
Indkøb af mincontainere og 2-hjulede beholdere affaldsbeholdere til Fredericia Kommune.
2-hjulede beholdere - delaftale 1
Levering af 2-hjulede beholdere. Omfang 13 534 stk. 240 l 2-delt, og 515 stk. 240 l udelt.
Tilbudsgiver skal aflevere følgende vareprøver:
- 1 stk. 240 l 2-delt beholder med låg-i-låg
- 1 stk. 240 udelt beholder med låg-i-låg.
- Option 1: Hjemtagning af eksisterende beholdere. Leverandøren skal samme dag som den nye beholder udbringes, indsamle de gamle beholdere. Borgerne stille de gamle beholdere, der er tilmeldt hjemtagning ud til skel inden afhentning.
- Option 2: Levering af ekstra beholdere. Leverandøren som en option give en pris på levering, montering og udbringning af yderligere 28 000 stk. 2-hjulede 240 l beholdere.
Minicontainere - delaftale 2
Levering af minicontainere. Omfang 545 stk. 400 l minicontainer, 94 stk. 660 l minicontainer, 511 stk 770 l minicontainer, 246 stk. 1 000 l minicontainer.
Tilbudsgiver skal aflevere følgende vareprøver:
- 1 stk. 400 l, 1 stk. 770 l, 1 stk. 1 000 l.
Hjemtagning af eksisterende beholdere. Leverandøren skal samme dag som de nye beholdere udbringes, indsamle de gamle minicontainere. Borgerne stille de gamle minicontainere, der er tilmeldt hjemtagning ud til skel inden afhentning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiveren skal enten oplyse resultat som gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår
og/eller
Oplyse soliditetsgrad fra det seneste regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal i ESPD bekræfte at denne kan få en tilkendegivelse vedr. sikkerhedsstillelse.
Tilbudsgiveren skal enten:
a) have haft et positivt resultat som gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår - angiv resultater i ESPD for hvilke der foreligger godkendte eller endeligt vedtagne årsregnskaber, eller/og
b) have en soliditetsgrad på mindst 10 % ved udgangen af det seneste regnskabsår, for hvilket der foreligger et godkendt eller endeligt vedtaget årsregnskab - angiv soliditetsgrad i ESPD.
Tilbudsgiveren skal kunne fremlægge en tilkendegivelse fra bank, andet anerkendt pengeinstitut eller kautionsforsikringsselskab, i hvilken banken, pengeinstituttet eller kautionsforsikringsselskabet tilkendegiver:
a) at der inden for rammerne af tilbudsgivers engagement med banken, pengeinstituttet eller kautionsforsikringsselskabet eller tilbudsgivers eksisterende kreditramme pt. er plads til at stille den i kontrakten krævede sikkerhedsstillelse
og/eller
b) at denne er indstillet på at stille den i kontrakten krævede sikkerhedsstillelse.
Referencer:
- Tilbudsgiver skal have mindst 2 referencer.
For delaftale 1:
- Tilbudsgiver har mindst 2 referencer omfattende levering af 2-hjulede affaldsbeholdere indenfor de sidste 3 år. De 2 opgaver skal samlet som minimum omfatte levering af 10 000 stk. 2-hjulede affaldsbeholdere.
For delaftale 2:
- Tilbudsgiver har mindst 2 referencer omfattende levering af minicontainere indenfor de sidste 3 år. De 2 opgaver skal samlet som minimum omfatte levering af 1 000 stk. minicontainere.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverene har ikke adgang til overværelse af åbningen af tilbuddene.
Tilbudsgiverene har ikke adgang til overværelse af åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver vil endvidere i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, blive udelukket fra udbuddet, hvis denne er omfattet af § 137, nr. 1-6.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk