Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/143478320.aspx
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Valgt firma
(23.02.2021)
Jydsk Planteservice A/S
Kokmose 16
6000 Kolding
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 21-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-12-2020
Time: 23:59
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 21-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-12-2020
Time: 23:59
Planteservice
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Runge Madsen
E-mail: arm@ifirs.dk
Telefon: +45 61940443
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/143478320.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Planteservice
Udbuddet vedrører indkøb, levering samt vedligehold af indendørs planter, herunder eventuelt leje af planter til ordregiver.
Udbuddet vedrører vedligehold af indendørs planter og eventuelle udendørs planter i kummer, krukker og bed, samt rådgivning vedrørende køb af planter og placering heraf.
Endvidere vedrører udbuddet tilkøbsydelser i form af planter og krukker samt andet tilbehør.
2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved aftalens start med en forsikringssum på minimum 10 mio. DKK.
Tilbudsgiver skal tilkendegive at de personer som udfører planteservice er bl.a. faglærte gartnere, blomsterdekoratører, faglærte planteskolegartnere eller anlægsgartnere eller har en tilsvarende faglig uddannelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk