Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Evida Service Nord A/S
Rammeaftale før køb af plastik fittings til gasdistributionsnettet
Evida Service Nord A/S
Vejledende periodisk bekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40318941
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: udbud@evida.dk
Telefon: +45 77899000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.evida.dk
CVR-nummer: 39315130
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: udbud@evida.dk
Telefon: +45 77899000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.evida.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale før køb af plastik fittings til gasdistributionsnettet
Evida Service Nord A/S og Evida Service Syd A/S forventer at udbyde en rammeaftale på indkøb af plastik fittings til det danske gasdistributionsnet.
Det forventes, at rammeaftalen bliver indgået med en aktør.
Udbuddet forventes gennemført som udbud med forhandling.
Primære leverancer skal ske til Evidas lagre.
Levering til brofaste adresser kan forekomme.
Evida har til hensigt at gennemføre et udbud der vil danne grundlag for en rammeaftale for indkøb af plastik fittings til det danske gasdistributionsnet.
Udbuddet omfatter, men begrænser sig ikke til: Muffer, bøjninger, anboringsbøjler og slutmuffer.
Udbuddet omfatter både fittings til el-svejsning og til stuksvejsning.
Rammeaftalen vil kunne forlænges i 3 gange á op til 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nærværende bekendtgørelse fremsendes med henblik på at kunne reducere fristen for prækvalifikation og indledende tilbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk/
By: Finder ikke anvendelse
Land: Danmark
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk/