Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Udbyder
Forsyningsservice A/S
Opdateringer
Samtlige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135-137 finder anvendelse i nærværende udbud.
Til dokumentation for overholdelse af mindstekravene til egnethed skal tilbudsgiver, når ordregiver anmoder herom, fremlægge følgende:
— Dokumentation ift. udelukkelsesgrunde: En serviceattest som er maksimum 6 måneder gammel (regnet fra tilbudsfristen)
— Dokumentation ift. økonomisk og finansiel formåen: Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiver vurderer passende, hvis tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som ordregiver forlanger.
— Dokumentation ift. teknisk og/eller faglig kapacitet: Referencelisten fra ESPD betragtes som endelig dokumentation. Der vil således ikke blive indhentet yderligere dokumentation for referencerne. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer
Brøndgods til Favrskov Spildevand A/S, Syddjurs Spildevand A/S, Morsø Spildevand A/S, Mariagerfjord Vand A/S, Vesthimmerlands Vand A/S, Samsø Spildevand A/S samt Vandmiljø Randers A/S
Forsyningsservice A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 36072911
Postadresse: Tørvebryggen 12
By: Randers C
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 69166700
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fssv.dk/
CVR-nummer: 32939376
Postadresse: Torvegade 7
By: Hammel
NUTS-kode: DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
Postnummer: 8450
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.favrskovforsyning.dk
CVR-nummer: 29818967
Postadresse: Tyrrisvej 14
By: Rønde
NUTS-kode: DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
Postnummer: 8410
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.syddjursspildevand.dk
CVR-nummer: 31486424
Postadresse: Islandsvej 7
By: Hadsund
NUTS-kode: DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
Postnummer: 9560
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.mariagerfjordvand.dk
CVR-nummer: 31895936
Postadresse: Holgersgade 7, 3.sal
By: Nykøbing Mors
NUTS-kode: DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
Postnummer: 7900
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://mercell.com
Internetadresse for køberprofilen: https://morsoeforsyning.dk/spildevand
CVR-nummer: 32749429
Postadresse: Slagterivej 28
By: Samsø
NUTS-kode: DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
Postnummer: 8305
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.samsoespildevand.dk
CVR-nummer: 32562299
Postadresse: Stengårdsvej 33
By: Løgstør
NUTS-kode: DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
Postnummer: 9670
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://vesthimmerlandsforsyning.dk
CVR-nummer: 32285708
Postadresse: Tørvebryggen 12
By: Randers
NUTS-kode: DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146699522.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://vmr.dk
Del II: Genstand
Brøndgods til Favrskov Spildevand A/S, Syddjurs Spildevand A/S, Morsø Spildevand A/S, Mariagerfjord Vand A/S, Vesthimmerlands Vand A/S, Samsø Spildevand A/S samt Vandmiljø Randers A/S
Forsyningsservice udbyder denne opgave på vegne af Favrskov Spildevand A/S, Syddjurs Spildevand A/S, Morsø Spildevand A/S. Mariagerfjord Vand A/S, Vesthimmerlands Vand A/S og Samsø Spildevand A/S. Vandmiljø Randers A/S er aftaleforpligtet frem til 1. juli 2022, men har option på at kunne tiltræde aftalen herefter.
Udbuddet omfatter levering af dæksler, karme og riste som nedlægges i forbindelse med byggemodninger, kloaksaneringer, slidlagsarbejder og almindelige drifts- og vedligeholdelsesopgaver.
Udbuddet indgås som en rammeaftale med én leverandør for perioden 1. april 2021 til 31.marts 2023 med option for forlængelse i 2 x 12 måneder, således at rammeaftalen herefter udløber uden yderligere varsel 31. marts 2025
Aftalerne indgås med hver enkelt af de ordregivende deltagere, så leverandøren har én rammeaftale med hver af de deltagende selskaber.
Vandmiljø Randers har option på at kunne tiltræde denne aftale fra 1. juli 2020.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Årlig årsomsætning: En årlig omsætning på min. 15 mio. DKK i 2 ud af de 3 seneste regnskabsår.
Såfremt der er gæld til det offentlige, skal der være indgået afdragsordning.
- Tilbudsgiver skal have haft et positivt resultat i 1 af de seneste 3 regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal have haft en positiv egenkapital i 2 ud af de seneste 3 regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal have haft en soliditetsgrad min. 10 % i 2 af de seneste 3 regnskabsår.
Ovenstående er mindstekrav.
Der skal leveres en referenceliste med de betydeligste sammenlignelige opgaver, der er udført inden for de sidste 3 år. Referencelisten skal indeholde mindst 5 referencer på løbende leverancer af kloakbrøndgods med en værdi på minimum 1,7 mio. DKK. Referencelisten bedes indeholde en beskrivelse af opgaven, navn på ordregiver samt kontraktsummen på opgaven.
Ovenstående er mindstekrav.
Kontraktvilkår fremgår af det samlede udbudsmateriale. Dog indeholder kontrakten et krav om overholdelse af etik og socialt ansvar samt krav til arbejdsmiljø.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Samtlige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135-137 finder anvendelse i nærværende udbud.
Til dokumentation for overholdelse af mindstekravene til egnethed skal tilbudsgiver, når ordregiver anmoder herom, fremlægge følgende:
— Dokumentation ift. udelukkelsesgrunde: En serviceattest som er maksimum 6 måneder gammel (regnet fra tilbudsfristen).
— Dokumentation ift. økonomisk og finansiel formåen: Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiver vurderer passende, hvis tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som ordregiver forlanger.
— Dokumentation ift. teknisk og/eller faglig kapacitet: Referencelisten fra ESPD betragtes som endelig dokumentation. Der vil således ikke blive indhentet yderligere dokumentation for referencerne. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk