Fakta om udbudet
Udbyder
N1 A/S
Eu-udbud af 12kV og 24kV mellemspændingsanlæg
N1 A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25154150
Postadresse: 6715
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Fruerlund
E-mail: jesfru@norlys.dk
Telefon: +45 61381979
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.n1.dk
Del II: Genstand
Eu-udbud af 12kV og 24kV mellemspændingsanlæg
Indkøb af 12 kV og 24 kV mellemspændingsanlæg, med sikringer og sikringsløse anlæg. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler. Delaftale 1 på 12 kV mellemspændingsanlæg, med en estimeret mængde på 176 anlæg pr. år.og delaftale 2 på 24 kV mellemspændingsanlæg, med en estimeret mængde på 67 anlæg pr. år. Der indgås en rammeaftale med en leverandør pr. delaftale. For yderligere oplysninger henvises til udbudsbetingelserne.
Delaftale 1. 12 kV mellemspændingsanlæg
Jylland
Indkøb af 12 kV mellemspændingsanlæg, med sikringer og sikringsløse anlæg. Kravene er nærmere beskrevet i bilag 5 og bilag 6.
Delaftale 2. 24 kV mellemspændingsanlæg
Jylland
Indkøb af 24 kV mellemspændingsanlæg, med sikringer og sikringsløse anlæg. Kravene er nærmere beskrevet i bilag 5 og bilag 6.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 31371716
Postadresse: HÅNDVÆRKERVEJ 23
By: FREDERICIA
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i prækvalifikationen gennemføres via TrueTender ved udfyldelse af ESPD’et. Ansøger skal registrere sig i TrueTender, udfylde ESPD’et, hvorefter det afleveres via ”Min besvarelse”.
Ansøger skal oplyse virksomhedens navn, CVR nr., postadresse og kontaktperson.
Krav til ESPD dokumentation fremgår af udbudsbetingelserne.
For yderligere oplysninger henvises til udbudsbetingelserne.
Ordregiver forbeholder sig retten, til at tildele kontrakten/rammeaftalen på baggrund af det foreløbige tilbud uden gennemførelse af forhandlinger.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk