23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
20.01.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
02.02.2021 Kl. 12:00

Addresse
indkoeb@gladsaxe.dk

Udbyder

Gladsaxe Kommune

Profylakse bekendtgørelse vedr. udbud af/tilkøb til elektronisk låsesystem


Gladsaxe Kommune

Opgavebeskrivelse Baggrund
I forbindelse med levering af Gladsaxe Kommunes sociale ydelser jf. serviceloven m.f. anvender kommunen et elektronisk låsesystem, som giver kommunens medarbejdere adgang til borgernes hjem (Indgangsdøre samt evt. opgangsdøre). Bekey er leverandøren af låsesystemet, hvoraf dele af dette grundet alder er udskiftningsmodent. Låsesystemet består af ca. 1.200 låseenheder, som betjenes via APPs på mobiltelefoner. Alle låseenheder administreres af et administrationssystem, som også leveres af Bekey.. Alle låseenheder på opgangsdørene er ejet, driftes og vedligeholdes af Bekey. Disse anvendes både af kommunen og af flere forskellige distributionsvirksomheder m.f. Alle anvendere af opgangsdørene opnår rettigheder hertil på lejebasis.

Låseenhederne på indgangsdørene til almene og private boliger er ejet af Gladsaxe Kommune. Antallet udgør ca. 1.000. Heraf skal ca. 700 udskiftes inden for ca. 12 måneder. Kommunen har en drifts- og vedligeholdelsesaftale med Bekey, som også omfatter administrationssystemet og APPs til mobiltelefonerne.

Hensigt og udbud
For de ca. 700 enheder på indgangsdøre som skal udskiftes,har kommunen til hensigt at indgå aftale med Bekey om dette, medmindre en anden virksomhed er i stand til at levere kompatible låseenheder, som kan indgå i det eksisterende låsesystemsmiljø. Dette betyder, at enhederne skal kunne administreres af det nuværende administrationssystem og betjenes via den eksisterende APP. Låseenhederne skal derfor være kompatible med Bekeys digitale dørenhed SmartLock 2.0. Kommunen stiller testmiljø til rådighed for verifikation af kompatibilitetskravet. Såfremt der er en alternativ leverandør på markedet, som mener at kunne opfylde kompatibilitetskravet skal denne fremsende dokumentation og kontakte kommunen inden 14 dage med henblik på deltagelse i og gennemførelse af test. Der ydes ikke betaling herfor.

Frister, udbud eller forhandling?
Svarfrist på nærværende bekendtgørelse er 14 dage. Der afholdes herefter en standstill periode på 10 dage. Kommunen vil herefter indgå forhandling om en aftale om udskiftning af låseenhederne med Bekey. Hvis der findes et kompatibelt produkt, vil kommunen konkurrenceudsætte ydelsen via udbud, hvor funktionalitet, bruger- og betjeningsvenlighed samt kompleksitet m.m. vil blive vægtet.

For kompatibilitetskravet henvises til Udbudslovens §80 stk. 3 nr. 2.
Annonceret 18. januar 2021 14:45:00 CET
Deadline 2. februar 2021 12:00:00 CET
Udbudstype Mindre danske udbud
Opgavetype Blandet
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
CPV kode 44521110
Myndighedstype Kommune

Tildelings- og udvælgelseskriterier

Tildelingskriterier Økonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterier Ikke fastlagt
Udvælgelseskriterier Ikke fastlagt.

Kontaktperson

Navn Allan Krogh-Hansen
Telefon +45 39575190
E-mail allkro@gladsaxe.dk

Ordregiver

Navn GLADSAXE KOMMUNE
Adresse Rådhus Alle 7
2860 Søborg
DK
Telefon +45 39575000
E-mail Indkoeb@gladsaxe.dk
WWW www.gladsaxe.dk

Modtager af tilbud

Adresse for modtagelse af tilbud indkoeb@gladsaxe.dk

Send til en kollega

0.047