Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/147761741.aspx
Udbyder
Novafos A/S
Vindere
Genudbud af værktøj og værnemidler
(02.04.2021)
Brødrene Dahl A/S (Saint Gobain)
Johann Gutenbergs Vej 6
8200 Aarhus V
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 25-02-2021
Time: 13:00
Læses:
Dato: 03-03-2021
Time: 13:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 25-02-2021
Time: 13:00
Læses:
Dato: 03-03-2021
Time: 13:00
Genudbud af værktøj og værnemidler
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9
By: Birkerød
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
E-mail: nim@novafos.dk
Telefon: +45 44208097
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/147761741.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af værktøj og værnemidler
Novafos A/S udbyder værktøj og værnemidler til driftafdelingerne: Vand produktion, vand distribution, rens og afløb.
Øvrige afdelinger i Novafos kan ligeledes benytte aftalen.
Der indgås en rammeaftale med én leverandør.
Rammeaftalen omfatter følgende varegrupper under værktøj og værnemidler:
— Håndværktøj
— Kemiprodukter
— Entreprenørværktøj
— El-værktøj
— Tekniske artikler
— Løfte- og fastgørelsesgrej
— Div. småmaskiner
— Værnemidler.
Leverandøren tilbyder sit samlede sortiment inden for rammeaftalens område som er værktøj og værnemidler. Alle leverandørens produkter inden for rammeaftalens område skal indordnes under de ovennævnte varegrupper med de i hver varegruppe og for hvert fabrikat angivne rabatsatser.
Novafos har option på forlængelse af kontrakten i op til yderligere 2 x 12 måneder. Novafos giver senest 3 måneder før rammeaftalens udløb meddelelse til leverandøren, såfremt Novafos ønsker at gøre brug af optionen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital skal oplyses for de seneste 3 afsluttede regnskabsår og angives i ESPD. Såfremt tilbudsgiver har eksisteret kortere tid end dette, skal tilbudsgiver dokumentere sin egnethed jf. udbudslovens § 154 stk. 2.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller for tilbudsgivere, der har eksisteret i kortere tid, en positiv egenkapital i den periode, tilbudsgiver har eksisteret.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6) finder anvendelse ved nærværende udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk