Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/149983368.aspx
Udbyder
Novafos A/S
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 29-03-2021
Time: 13:00
Læses:
Dato: 07-04-2021
Time: 13:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 29-03-2021
Time: 13:00
Læses:
Dato: 07-04-2021
Time: 13:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 07-04-2021
Time: 13:00
Læses:
Dato: 12-04-2021
Time: 09:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 07-04-2021
Time: 13:00
Læses:
Dato: 12-04-2021
Time: 09:00
Udbud af fældningskemikalier
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9
By: Birkerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
E-mail: nim@novafos.dk
Telefon: +45 44208097
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/149983368.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Udbud af fældningskemikalier
Nærværende udbud vedrører køb og levering af fældningskemikalier til renseanlæg hos Novafos A/S.
Leveringen indebærer opkobling af måleudstyr til automatisk genbestilling af fældningskemikalier til tanke på ordregivers renseanlæg. Dvs. leverandører på rammeaftalen er ansvarlig for, at der altid er indhold i ordregivers tanke.
Den udbudte aftale er en rammeaftale opdelt i 4 delaftaler, der hver indgås med én enkelt leverandør.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
— Delaftale 1: Polyaluminiumklorid
— Delaftale 2: Jern (III) klorid
— Delaftale 3: Jern (III) sulfat
— Delaftale 4: Jernkloridsulfat.
Bemærk, at afhængigt af de tilbudte produkters pris og kvalitet på de enkelte delaftaler kan ordregiver efter kontraktindgåelse vælge at skifte indholdet til en anden delaftale i en eller flere tanke.
Delaftale 1: Polyaluminiumklorid
Delaftale om køb og levering af polyaluminiumklorid ved automatisk genbestilling til tanke på Novafos' renseanlæg.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 1 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 2: Jern (III) klorid
Delaftale om køb og levering af jern (III) klorid ved automatisk genbestilling til tanke på Novafos' renseanlæg.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 1 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 3: Jern (III) sulfat
Delaftale om køb og levering af jern (III) sulfat ved automatisk genbestilling til tanke på Novafos' renseanlæg.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 1 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 4: Jernkloridsulfat
Delaftale om køb og levering af jernkloridsulfat ved automatisk genbestilling til tanke på Novafos' renseanlæg.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 1 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital skal oplyses for de seneste 3 afsluttede regnskabsår og angives i ESPD. Såfremt tilbudsgiver har eksisteret kortere tid end dette, skal tilbudsgiver dokumentere sin egnethed jf. udbudslovens § 154 stk. 2.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller for tilbudsgivere, der har eksisteret i kortere tid, en positiv egenkapital i den periode, tilbudsgiver har eksisteret.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dette er et tilbagevendende offentlig udbud med et forventet genudbud om 3-4 år afhængigt af anvendelsen af option
Der vil blive anvendt automatisk genbestilling. Leverandøren på de enkelte delaftale skal stå for overvågning og opfyldning af de respektive tanke med fældningskemikalier.
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6) finder anvendelse ved nærværende udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk