Fakta om udbudet
Udbyder
Indkøbsfællesskab Nordsjælland v/Halsnæs Kommune
Høring af udbudsmateriale - udbud af linnedservice til primært plejecentre i Indkøbsfællesskab Nordsjælland 2021
Indkøbsfællesskab Nordsjælland v/Halsnæs Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188416
Postadresse: Rådhuspladsen 1
By: Frederiksværk
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3300
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Sommer
E-mail: triso@halsnaes.dk
Telefon: +45 47784000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/153184583.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.halsnaes.dk/
CVR-nummer: 29188416
Postadresse: Rådhuspladsen 1
By: Frederiksværk
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3300
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Sommer
E-mail: triso@halsnaes.dk
Telefon: +45 47784000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/153184583.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www-halsnaes.dk
Del II: Genstand
Høring af udbudsmateriale - udbud af linnedservice til primært plejecentre i Indkøbsfællesskab Nordsjælland 2021
Nærværende forhåndsmeddelelse omfatter høring af udbudsmaterialet for kommende udbud på linnedservice til primært plejecentre for 10 kommuner i Indkøbsfællesskab Nordsjælland.
Formålet med høringen er at kvalitetssikre udbudsmaterialet i forhold til markedet og potentielle leverandører.
Udkast til udbudsmaterialet kan hentes af alle interesserede tilbudsgivere i Mercell.
Høringssvar vedrørende udbudsmaterialet bedes sendt til ordregiver i kommunikationsmodulet i Mercell i et separat dokument med henvisning til udbudsdokumentets navn, side og afsnit.
Frist for afgivelse af høringssvar er søndag den 18. april 2021.
Udbuddet planlægges gennemført i foråret/sommeren 2021.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå kontrakter vedrørende linnedservice til primært plejecentre. Den udbudte ydelse omfatter således den komplette håndtering af linnedservice, herunder:
— Pakning, levering og leje af rene tekstiler
— Afhentning af urene tekstiler
— Sortering, vask og tørring af tekstiler.
For nærmere beskrivelse af den udbudte ydelse, herunder krav og det ønskede sortiment henvises der til bilag 1 - kravspecifikation samt bilag 2 - tilbudsliste.
Kontrakterne træder i kraft den 1. september 2021 og udløber den 31. august 2026. Ordregiver har option på forlængelse i op til yderligere 1 x 12 måneder.
Aftalen er forpligtende for ordregiver at anvende.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger